مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

۳۲ واحد تولیدی راکد در قزوین راه اندازی مجدد شد

کد خبر: ۵۲۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 11 November 2017
به گزارش تابناک قزوین حمیدرضا خانپوردر گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: تاکنون ۳۲ واحد صنعتی تعطیل شده در استان که مستعد راه اندازی مجدد بوده شناسایی و با مشاوره کارشناسان، همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های خدمت رسان به چرخه تولید بازگشتند.

خانپور افزود: در راستای رفع موانع تولید و رونق اقتصادی با شناسایی واحدهای بهره بردار راکد و مشاوره و عارضه یابی آنها وحل مشکلاتی از قبیل کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، نداشتن بازار فروش، خرید مواد اولیه و نوسازی و بازسازی تجهیزات داشتند صورت گرفته که اقدام بسیار مطلوبی به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید به معنای واقعی در بین  واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی مستقر در شهرکها کاملاَ ملموس بوده به طوری که ازابتدای سالجاری تاکنون بیش از۳۲ واحد صنعتی و تولیدی نیمه
فعال و راکد در شهرک‌های صنعتی استان مجدد راه‌اندازی و زمینه اشتغال پایدار جوانان فراهم شده است که این تعداد در سال گذشته ۳۱ واحد صنعتی بوده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: در سالجاری بالغ بر۲۰۰ واحد تولیدی که مستعد راه اندازی مجدد بودند شناسایی شده و برنامه های حمایتی لازم نیز در این زمینه پیش بینی شده است.

خانپور عنوان کرد: این اقدام در راستای منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیرو امید که تاکید بر تولید و اشتغال داشتند، تداوم حمایت از صنایع کوچک و متوسط در راستای ایجاد اشتغال پایدار جوانان، رونق تولید و توسعه صادرات در دستور کار این شرکت قرار دارد.

این مسئول با اشاره به وضعیت تسهیلات پرداخت شده گفت: از ابتدای سال تاکنون مبلغ ۱۸۴ میلیارد تومان تسهیلات به ۴۲ واحد و طرح صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان که از طریق سایت بهین یاب ثبت نام کردند پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار