کشف 229کیلو و200گرم تریاک و هروئین در لار

فرمانده انتظامي استان از كشف 299 كيلو و 200 گرم ترياك و هروئين خبر داد.
کد خبر: ۵۱۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 05 November 2017
تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سردار "احمد علي گودرزي" گفت: مأموران انتظامي شهرستان لارستان هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتي "بندرخمير - لارستان"، به يك دستگاه كاميون مظنون شدند و آن را متوقف كردند.
وي با بيان اينكه در بازرسي از اين خودرو 199 كيلوگرم ترياك كه به صورت ماهرانه اي جاسازي شده بود، كشف شد، افزود: در اين خصوص دو نفر متهم دستگير و به همراه مواد مخدر كشف شده به منظور سير مراحل قانوني به مقر انتظامي انتقال داده شدند.
فرمانده انتظامي استان فارس ادامه داد: همچنين مأموران پاسگاه "چهار برکه" اين شهرستان يك دستگاه خودرو كاميون ايسوزو را در محورهاي مواصلاتي توقيف و در بازرسي از آن 23 كيلوگرم هروئين كشف كردند؛ در اين رابطه يك نفر دستگير شد.
سردار گودرزي افزود: در يك عمليات ديگر نيز مأموران ايستگاه بازرسي شهيد "جنتي فر" شهرستان خرم بيد هنگام كنترل خودروهاي عبوري يك دستگاه خودرو كاميون را متوقف و در بازرسي از آن 77 كيلو و 200 گرم ترياك كشف كردند.
وي با اشاره به دستگيري يك نفر متهم در اين عمليات، خاطر نشان كرد: مأموران جان بر كف انتظامي استان فارس در راستاي برخورد قاطعانه با قاچاقچيان مواد مخدر از هيچ تلاش و كوششي دريغ نمي كنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار