با حضور دکتر سلطانی فر/استان های برتر وزارت ورزش و جوانان معرفی شدند

آذربایجان شرقی مقام دومی ادارات ورزش و جوانان کشور در سال 1395 را به خود اختصاص داد

نتایج ارزیابی عملکرد ادارات کل استانهای وزارت ورزش و جوانان اعلام شد و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی مقام دومی در بین ادارات ورزش و جوانان کشور را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۵۱۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 04 November 2017
به گزارش تابناک تبریز، نتایج ارزیابی عملکرد ادارات کل استانهای وزارت ورزش و جوانان اعلام شد و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی با صعود سه پله ای از رده پنجمی در سال 1394 ، مقام دومی در بین ادارات ورزش و جوانان کشور در سال 1395 را به خود اختصاص داد.
 
در دومین روز نشست مشترک معاونین و مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان که با حضور دکتر سلطانی فر در حال برگزاری است از سه استان برتر سه گروه طبق شاخصهای اختصاصی و عمومی تجلیل شد.
 
براین اساس و در گروه اول استانهای خوزستان، آذربایجان شرقی و فارس حائز رتبه اول تا سوم شدند. در گروه دوم البرز ، همدان و آذربایجان غربی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند و در گروه سوم نیز استان های قم، قزوین و ایلام در رتبه اول تا سوم جای گرفتند.
 
این ارزیابی بر اساس شاخص های اختصاصی و عمومی سال 95 صورت گرفته است و مدیران کل استانهای برتر هدایا و لوح تقدیر خود را از وزیر ورزش و جوانان دریافت کردند.
 
شایان ذکر است اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در سال 1394 در ارزیابی ادارات ورزش و جوانان رتبه پنجمی را به خود اختصاص داده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار