دفتر موقت کنسولگری عراق در ایلام دایر می شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: دفتر موقت کنسولگری عراق در ایلام برای صدور ویزا طی ایام اربعین دایر می شود.
کد خبر: ۵۰۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 02 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛حسین کلانتری  اظهار داشت: تمامی امکانات و دستگاه های اجرایی استان ایلام برای اربعین بسیج شده است و به زودی نیز دفتر موقت کنسولگری عراق در ایلام برای صدور ویزا دایر می شود.
 
وی گفت: مرز مهران به عنوان مهمترین کانون تردد زوار اربعین امسال نیز قطعا با استقبال بیشمار زائران برای رفتن به کربلا مواجه می شود.
 
وی با اشاره به توسعه زیرساخت های استان ایلام برای اربعین امسال، گفت: امسال بخش مهمی از مشکلات حوزه راه و پارکینگ در در مرز مهران حل شده است.
 
کلانتری با اشاره به شناسنامه دار کردن موکب های خدمات رسانی به زائران اربعین در استان و مرز مهران اظهار داشت: امسال در بحث خدمات رسانی، توزیع غذا  و اسکان مشکلات سال قبل قطعا کمتر می شود.
 
وی افزود: برای آبرسانی به پایانه مرزی اقدامات خوبی صورت گرفته است و مشکلات سال گذشته در بحث آب نیز دیگر موجود نخواهد داشت.
 
معاون استانداری ایلام تصریح کرد: زائران باید توجه داشته باشند که امسال کنترل ها برای ورود به مرز مهران بیشتر شده و اجازه تردد به افراد بدون ویزا و گذرنامه به هیچ وجه داده نمی شود.
 
وی بیان داشت: نزدیک بودن و امن بودن مرز مهران باعث شده بیش از ۷۰ درصد زوار اربعین از این مرز تردد داشته باشند، بنابراین خدمات رسانی به این حجم زوار نیازمند همکاری خود مردم به خصوص در بحث داشتن مدارک قانونی است./م

مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار