استاندار قزوین عنوان کرد

تحقق 46 درصدی تعهدات اشتغال در قزوین

استاندار قزوین گفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد که 46 درصد تعهدات اشتغال در استان محقق شده که این موضوع باید آسیب‌شناسی و دلیل آن پیدا شود.
کد خبر: ۵۰۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 28 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در کارگروه اشتغال استان که با حضور منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، دبیری اداره‌کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی، جمعی از فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات استاندار قزوین برگزار شد، اظهار داشت: گزارش‌ها نشان می‌دهد که 46 درصد تعهدات اشتغال در استان محقق شده که این موضوع باید آسیب‌شناسی و دلیل آن پیدا شود.

وی با بیان اینکه نقش فرمانداران، بخشداران و دهیاران باید در مدیریت اشتغال و تعاونی‌ها پررنگ‌تر شود، افزود: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین در بحث مهارت‌های آموزشی باید گزارش کاملی را در خصوص امکانات، دوره‌ها و نتایج آن ارائه کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: قزوین مسیر اصلی گذر گردشگر است و در این زمینه باید اقدامات لازم در زمینه ایجاد اقامتگاه مسافران فراهم شود.

زاهدی از فرمانداران شهرستان‌های استان درخواست کرد کارگروه اشتغال را در شهرستان‌ها فعال کرده و موضوعات مربوط به اشتغال را پیگیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار