در 5 ماهه نخست سال جاری

صادرات کالا از قزوین رشد 40 درصدی را به خود اختصاص داد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: بیش از 180 هزار تن کالا در پنج ماهه نخست سال جاری از گمرک استان خارج شده که نسبت به سال گذشته از لحاظ ارزشی رشد 40 درصدی را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۵۰۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 27 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی پرزحمت در هفتمین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان قزوین که با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار و مدیران دستگاه‌های مرتبط در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه در حوزه صادرات 290 میلیون کالا از استان طی پنج ماه گذشته سال جاری صادر شده است، اظهار داشت: کالاهایی از قبیل پلاستیک، مواد شوینده، کاشی و سرامیک و غیره از استان به کشورهای دیگر صادر شده است که ارزش آن 284 هزار تن بوده است.

وی ادامه داد: این کالاها به کشورهای عراق، ترکمنستان، امارات، آذربایجان و غیره صادر شده که این نشان از ظرفیت بالای استان قزوین در عرصه تولید و صنعت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد: با توجه به راهبرد سال جاری می‌طلبد مسؤولان و مدیران بخش صنعت گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

پرزحمت یادآور شد: بیش از 180 هزار تن کالا در پنج ماهه نخست سال جاری از گمرک استان قزوین خارج شده که نسبت به سال گذشته از لحاظ ارزشی رشد 40 درصدی را به خود اختصاص داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار