مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین:

امسال ۴۵ هکتار زمین در شهرکهای صنعتی استان قزوین واگذار شده است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: در نیمه اول امسال ۴۵ هکتارزمین به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین واگذار شده است.
کد خبر: ۴۹۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 24 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حمیدرضا خانپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: رشد ۵.۵ برابری واگذاری زمین به متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در شهرک های صنعتی، بیانگر رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در دوران پسابرجام است.

وی بیان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در راستای جذب سرمایه گذار و ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار برای جوانان، شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین موفق به جذب ۷۵ متقاضی سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به میزان مساحت واگذاری زمین به متقاضیان یادآورشد: درشش ماهه نخست امسال ۴۵ هکتار از اراضی صنعتی شهرک ها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲.۵ برابر شده است.

خانپور با تفکیک زمین های واگذار شده در هر شهرک و ناحیه صنعتی گفت: شهرک های صنعتی لیا، خرمدشت و کاسپین به ترتیب بیشترین میزان مساحت واگذاری ها را داشته اند.

وی بیان کرد: در جذب سرمایه گذار در شهرکها و نواحی صنعتی استان در شش ماهه نخست امسال توانستیم رتبه برتر کشور را کسب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار