دستگیری ۱۵ سارق سابقه دار در مشهد

رئیس پلیس استان خراسان رضوی با اعلام دستگیری ۱۵ سارق حرفه ای شب رو در مشهد از اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت های خرد خبرداد.
کد خبر: ۴۹۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵ 09 September 2017
به گزارش تابناک : سردار قادر کریمی، رئیس پلیس خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: سرقت های خرد با سهل انگاری شهروندان در گزارش موضوع به فوریت های پلیسی ۱۱۰ برای پی گیری و شناسایی و دستگیری متهمان موقعیت سؤاستفاده برای سارقان خیابانی را فراهم می سازد. 
رئیس پلیس خراسان رضوی افزود: وقوع سرقت های خرد احساس ناامنی را در شهروندان افزایش می دهد و برابر مطالعه و بررسی های علمی برای شناسایی نقاط آسیب و دستگیری عاملان این سرقت ها، سرنخ ها و اطلاعاتی برای اجرای طرح مبارزه با سرقت به دست آمدو پلیس مشهد به طور ضربتی وارد عمل شد. 
وی خاطرنشان کرد: در اجرای این عملیات گسترده ماموران کلانتری پنج تن مشهد یک زن و سه مرد جوان که از اعضای سرقت و یک خانواده بودند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۸۰۰ متر کابل و سیم برق و تلفن، دو دستگاه موتور کف کش و مقادیری مشروبات الکلی کشف شد. 
کریمی گفت: در این عملیات ضربتی ماموران کلانتری نجفی هفت سارق حرفه ای خانه های مسکونی و خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند. همچنین ماموران کلانتری طرق نیز چهار سرق حرفه ای انبارها و ساختمان های در حال ساخت را دستگیر کردند. 
رئیس پلیس خراسان رضوی با اشاره به تدوام اجرای طرح های تشدید مقابله با سرقت های خرد گفت: از اهالی انتظار داریم ضمن توجه به هشدارهای پلیسی برای رعایت نکات بازدارنده از سرقت ها، در صورت مواجهه با چنین سرقت هایی موضوع را جدی گرفته و مراتب را به پلیس ۱۱۰اعلام کنند تا پی گیری سریع به عمل آید. 
وی در پایان بر تقویت گشت های انتظامی و یگان امداد پلیس مشهد تاکید کرد و گفت: این اقدام موثر پلیسی نقش مهمی در پیشگیری و پیگیری جرایم و ارتقای احساس امنیت عمومی شهروندان خواهد داشتو امیدوارم به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت های دستگاه قضایی به وظایفرقانونی و ماموریت های خود به خوبی جامعه عمل بپوشانیم و نظم و امنیت شایسته. در خور شان مشهدالرضا و استان خراسان رضوی را برقرار سازیم.





منبع : رکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار