پورمهدی خبر داد:

بیش از 65 درصد آوار برداری زلزله انجام شده است/برای تبریز 2018 بودجه ای خاص به استان اختصاص داده نشده است

نشست خبری معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با عنوان گزارش عملکرد عمرانی استان و ویژه‌برنامه‌های هفته دولت یکشنبه 12 شهریور، در محل ساختمان استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ 03 September 2017
به گزارش تابناک تبریز، پور مهدی معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال 1583 پروژه های عمرانی و خدماتی با هزینه کرد 880 میلیارد تومان انجام شده است، خبرداد: آبرسانی روستایی به بیش از  80 درصد رسیده است و همچنین
860 پروژه روستایی نیز در هفته دولت افتتاح شده است.

وی اضافه کرد: بالای 60 درصد این پروژه ها با مشارکت مردمی انجام شده است.

پور مهدی ابراز داشت:در 4 سال گذشته 7200 پروژه با هزینه ای نزدیک به 11 هزار میلیارد تومان اجرایی شده است.

معاون عمرانی استاندار اذعان کرد: در اولین ساعات زلزله شربیان در آنجا حضور داشتم و به علت نوسازی 50 درصدی منازل منطقه تلفات جانی نداشتیم و تا به این لحظه بیش از 65 درصد آوار برداری شده است.

وی اضافه کرد: تا سرما از راه نرسیده باید برخی منازل ضروری نوسازی و مرمت گردد.

پورمهدی اذعان داشت: در پروژه آزاد راه تبریز بازرگان از تبریز تا صوفیان ارازی تملک شده و 200 میلیارد تومان هزینه شده است و با اتمام کامل این آزاد راه، ترانزیت تسهیل می شود.

معاون عمرانی استاندار تاکید کرد: برای 2018 به ما بودجه ای داده نشده و ما خودمان مسئولیت پذیرفته ایم و با محوریت شهرداری ها انجام می پذیرد، 2018 یک ظرفیت است و باید بتوانیم زیر ساخت ها و زمینه های مناسبی برای آن فراهم کنیم ؛ بخش خصوصی باید وارد کار بیاید تا بتوانیم نتایج مثبتی از پروسه بهره برداری کنیم.

پورمهدی تشریح کرد: در 4 ساله گذشته 170 کیلومتر بزرگراه احداث شده است و تا قبل از دولت تدبیر کل بزرگراه های استانی 300 کیلومتر بوده است.

وی اضافه کرد: برای بزرگراه تبریز_سهند 110 میلیارد هزینه شده و 17 کیلومتر آن آسفالت ریزی شده است ؛ زمانی که پول زیادی در استان وجود داشت می توانستند برخی پروژه ها بزرگ من جمله بزرگراه تبریز_اهر را تکمیل کنند.

پورمهدی تاکید داشت: در نظر داریم ورود ماشین های آلوده کننده را به داخل شهر ممنوع کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار