سرمایه‌گذاری 1430میلیاردی بنیاد برکت در استان

مدیرعامل بنیاد برکت از سرمایه گذاری یک هزار و 430 میلیارد ریالی این بنیاد در طرح های تولیدی ، ساخت مدرسه و مسجد در استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۴۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 16 June 2015
  به گزارش ایرنا ، عارف نوروزی در آیین افتتاح طرح های تولیدی مشارکتی بنیاد برکت در استان اردبیل گفت: در یک سال گذشته بنیاد برکت با تلاش های مسوولان استان به این منطقه وارد شده و در طرح های تولیدی از جمله کارخانه آرتا سرم با ظرفیت اشتغال 586 نفر ، حدود 141 میلیارد ریال سرمایه گذاری و این کارخانه را راه اندازی کرد.

وی افزود: این بنیاد نسبت به راه اندازی مجدد کارخانه شمیم شفت نوش مشگین شهر با ظرفیت اشتغال 318 نفر ، 113 میلیارد ریال و در مجموعه زر کود اردبیل در سامیان با ظرفیت 168 نفر اشتغال 60 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام داد.

او با بیان این که این طرح ها بیشتر غیرفعال بودند اظهار کرد: حضور بنیاد برکت در استان اردبیل به منظور توانمندسازی ، اشتغال آفرینی و سرمایه گذاری در طرح های زیربنایی صورت گرفته است.

وی افزود: این بنیاد در سال جاری در استان اردبیل برای دو هزار و 542 نفر در 14 روستا خدمات بیمه ای ارائه کرده است.

وی همچنین گفت: در این استان 652 یتیم زیر 10 سال زیرپوشش خدمات مالی و بیمه این بنیاد قرار گرفتند.

وی بیان کرد: بنیاد برکت 107 وام مسکن ، 177 مورد وام ازدواج و 31 مورد وام اشتغال به ارزش 18 میلیارد ریال در سال گذشته در این استان اعطا کرده است.

نوروزی افزود: برای امسال دو طرح با اشتغال یک هزار و 100 نفر و اعتبار 600 میلیارد ریال در استان اردبیل در دستور کار قرار دارد که امیدواریم این میزان به یک هزار و 200 میلیارد ریال افزایش یابد.

وی با اشاره به ساخت سه مدرسه توسط این بنیاد در استان اردبیل اظهار کرد: چهار مدرسه امروز به بهره برداری می رسد و 13 مدرسه دیگر تا پایان شهریور ماه تحویل داده خواهد شد.

وی گفت: 14 باب مسجد نیز در دست ساخت است که امیدواریم عملیات اجرایی آنها نیمه اول امسال به پایان برسد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار