حضور نمایندگان مراکز خیریه کشور سریلانکا در البرز

نمایندگان مراکز خیریه کشورسریلانکا با حضور در البرز طرح های اشتغال مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را مورد بازدید قرار دادند .
کد خبر: ۴۸۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 21 August 2017
به گزارش تابناک : معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز گفت: عمده توجه گروه اعزامی مراکز خیریه کشور سریلانکا انتقال و بهره گیری از تجربیات کمیته امداد برای اجرای طرح های کارآفرینی حوزه کشاورزی بود.
شاهین رضایی با تاکید بر توانمندی های بالقوه مددجویان البرزی در زمینه کارآفرینی ، افزود: با توجه به سیاست های جدید کمیته امداد، ورود مددجویان دارای توانمندی کار به حوزه اشتغال الزامی است و برنامه حرکت خانواده های نیازمند به سمت کسب استقلال اقتصادی در ابتدای تحت حمایت قرار گرفتن به آنها ارائه می شود. وی ادامه داد: مدیران و اعضای موسسات خیریه الزهرا (س) و اتحاد محبین اهل بیت (ع) کشور سریلانکا از طرح های اشتغال و خودکفایی مددجویان کارآفرین البرزی بازدید کردند. معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز با بیان سابقه بازدید گروه های مختلف بین المللی از طرح های اشتغال مددجویی در البرز افزود : طی سال های گذشته هیات های از کشورهای پاکستان، اندونزی و بوسنی و همچنین آقای سرگئی ناکوزی رئیس فائو در ایران از طرح های اشتغال کمیته امداد بازدید کرده اند .
وی بر تهیه و پخش مستند از زندگی مددجویانی که به واسطه حمایت های کمیته امداد و خیران با ورود به عرصه اشتغال به مرحله خودکفایی رسیده اند و فقر و محرومیت را پشت سر گذاشته اند و در زمره افراد موفق جامعه قرار گرفته اند تاکید کرد .





منبع : سپیدار نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار