خطیب جمعه آستارا عنوان گرد:

همه از تیم مذاکره کننده حمایت کنند

وی با اشاره به اینکه مواضع مقام معظم رهبری در مذاکرات هسته ای عین مطالبات مردم است ، اضافه کرد: در توافقی که انجام می گیرد ضمن حفظ عزت و اقتدار ملت باید لغو همه تحریم ها مد نظر دولتمردان باشد.
کد خبر: ۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵ 13 February 2015
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا افزود: امروز مذاکره کنندگان به نمایندگی از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در برابر قدرت های به ظاهر بزرگ دنیا ایستاده اند.

وی با اشاره به اینکه مواضع مقام معظم رهبری در مذاکرات هسته ای عین مطالبات مردم است ، اضافه کرد: در توافقی که انجام می گیرد ضمن حفظ عزت و اقتدار ملت باید لغو همه تحریم ها مد نظر دولتمردان باشد.

وی خواستار حمایت همه جانبه مردم و مسوولان از مذاکره کنندگان شد و اظهار کرد: مردم نباید به سخنان و گزافه گویی های دشمنان گوش بسپارند.

وی بیان کرد: چندی پیش رییس جمهوری آمریکا ابراز کرده که تحریم ها باعث حضور ایران بر سر میز مذاکره شده است که این گفته اوباما گزافه ای بیش نیست چرا که اگر قرار بود تحریم ها باعث حضور ایران شود این ملت بزرگ 36 سال مقاومت نمی کرد.

وی ادامه داد: آنچه که زمینه حضور ایران را در میزه مذاکره فراهم می کند منطقی برگرفته از هوشمندی و عزت است.

خطیب جمعه آستارا در ادامه حضور بی سابقه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال را سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی دانست و گفت: مردم با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه ثابت کردند که پشتیبان اصلی نظام هستند و خواستار حفظ اقتدار ایران در امر سیاست های خارجی می باشند.

وی افزود: امت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور خود بار دیگر افتخار آفریدند و ثابت کردند تا پای جان مدافع ولایت و انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام حافظ نیا حضور حماسی مردم را دارای پیام های زیادی عنوان کرد و افزود: مردم وظیفه خود را به نحو شایسته انجام دادند و حالا این وظیفه مسوولان است که رسیدگی به مشکلات مردم و تامین رفاه نسبی برای آنها را در اولویت کاری خود قرار بدهند.

وی ادامه داد: پرداختن به برخی بازی های سیاسی نباید مسوولان را از وضعیت کار و زندگی مردم غافل کند.

امام جمعه آستارا در ادامه با اشاره به سالروز اعلام حکم ارتداد و اعدام سلمان رشدی از سوی حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: این نویسنده مرتد با نوشتن کتاب 'آیات شیطانی' به ساحت نبی مکرم اسلام(ص) و قرآن کریم توهین کرد که حضرت امام خمینی(ره) در سال 1367 حکم ارتداد و اعدام سلمان رشدی را بیان داشتند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار