۱۸۰ واحد مسکونی برای نیازمندان در اردبیل احداث می‌شود

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۱۸۰ واحد مسکونی تا پایان امسال برای خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت که فاقد مسکن مناسب هستند در اردبیل احداث می‌شود.
کد خبر: ۴۵۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 10 July 2017
به گزارش تابناک : فرهاد آزادپور پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی اجرای طرح رضوان در اردبیل اظهار داشت: تلاش داریم 180 واحد مسکونی را تا پایان امسال برای خانواده‌های تحت حمایت که فاقد مسکن مناسب هستند احداث کنیم.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل گفت: درصدد هستیم با تعامل و همکاری هر چه بیشتر با بنیاد مسکن، بسیج مهندسان سپاه حضرت عباس(ع)، بسیج سازندگی، انجمن خیران مسکن‌ساز و مهندسان خیر فعالیت‌های چشمگیری را برای خانه‌دار شدن مددجویان به انجام رسانیم.

وی بیان کرد: تاکنون 10 واحد مسکونی برای مددجویان احداث و خریداری شده است و نزدیک به یک‌ میلیارد ریال در راستای احداث و خرید مسکن مددجویی هزینه پرداخت شده که امیدواریم با یاری و مساعدت‌های مضاعف خیران بتوانیم خانواده‌های بیشتری را صاحب‌خانه کنیم.

آزادپور با اشاره به اینکه 145 منزل خانواده‌های تحت حمایت مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفته است، افزود: بیش از یک‌ میلیارد و 573 میلیون ریال برای تعمیر و بازسازی منازل خانواده‌های تحت حمایت هزینه پرداخت شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد تأمین مسکن روستاییان در مناطق محروم بوده که به همین منظور سه منزل مسکونی در مناطق محروم استان احداث و به خانواده‌های تحت حمایت تحویل داده شده است تا آنان از سرپناهی مقاوم و مستحکم بهره‌مند باشند.

وی با بیان اینکه 31 واحد مسکونی نیز در مناطق محروم و صعب‌العبور استان در حال احداث است اظهار کرد: این منازل نیز به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد و مددجویان در مسکن خود ساکن خواهند شد.

آزادپور گفت: خدمات عمرانی کمیته امداد به صورت هدفمند و پس از بررسی مشکلات و اولویت‌بندی نیازهای اساسی مددجویان ارائه می‌شود که تعمیر و بازسازی مسکن، احداث حمام و سرویس بهداشتی، پرداخت وام مسکن و بهسازی منازل مددجویان ساکن در روستاها و مناطق محروم از جمله اقدامات عمرانی این نهاد است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه بخش مهمی از مسائل و مشکلات اقشار آسیب پذیر از طریق مساعدت‌های خیران و نیکوکاران رفع می‌شود، افزود: مشارکت حداکثری خیران در طرح‌های حمایتی کمیته امداد روند رسیدگی به محرومان و مستضعفان جامعه را تسریع و تسهیل می‌بخشد.

وی بیان کرد: خیران بیش از 411 میلیون ریال در قالب طرح رضوان به خانه‌دار شدن خانواده‌های تحت حمایت کمک کرده‌اند و این طرح از جمله طرح‌های حمایتی کمیته امداد است که به منظور تأمین و تکمیل مسکن خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود که از تمامی خیران خواستاریم با کمک‌های خود بیش از پیش یاریگر این نهاد در احداث و ایجاد سرپناه مناسب برای مددجویان باشند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار