اهدای خون شیرازی ها در اولین شب قدر

در نخستین شب قدر مردم فارس 330 واحد خون اهداء کردند.‌
کد خبر: ۴۴۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴ 14 June 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمدحسین کریمی مدیرکل انتقال خون استان فارس با اشاره به اعلام ساعات کار مراکز اهداء خون در شب‌ های قدر گفت: مردم  فارس در نخستین شب قدر ۳۳۰ واحد خون به نیازمندان اهداء کردند.  
 
وی با بیان اینکه مرکز اهدای خون قوامی واقع در خیابان قصرالدشت  هر روز از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر آماده خون‌گیری از متقاضیان است، افزود: در شب های قدر برای رفاه حال شهروندان اتوبوس خونگیری از شب نوردهم تا شب بیست و سوم ماه رمضان از ساعت 20 تا 24 شب در جلوی ساختمان مرکزی واقع در آسیاب قوامی مستقر و نسبت به خونگیری از روزه‌داران اقدام می‌کند.
 
مدیرکل انتقال خون استان فارس  تصریح کرد: مرکز اهداء خون نمازی واقع در میدان نمازی نیز هر روز از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 پذیرای  اهداء کنندگان خون است.
 
وی ادامه داد: یک تیم سیار مستقر نیز در در ورودی خوابگاه ارم ‌در شب‌های قدر از ساعت 20 تا 1 بامداد آماده خونگیری از اهداء کنندگان خون هستند.
 
کریمی اضافه کرد: ساعات خونگیری در شهرستان‌ های فسا، کازرون، مرودشت، گراش و  آباده در روزهای غیر تعطیل از ساعت 8 صبح تا ساعت 13 انجام می‌شود و در شهرهای داراب، جهرم و لار علاوه بر ساعات کاری صبح،  هر روز بعد از افطار از ساعت 20 و 30 دقیقه تا 23 و 30 دقیقه  آماده خونگیری از اهداء کنندگان است.
 
 مدیرکل انتقال خون استان فارس اظهار کرد: پذیرش اهداء کنندگان خون در تمام مراکز یاد شده  با ارائه کارت ملی انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار