مجتمع‌های آبرسانی روستایی خراسان جنوبی با کمبود یا کاهش آب روبرو هستند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و کاهش سفره‌‌های سطح آب زیرزمینی برخی از مجتمع‌های آبرسانی روستایی استان با کمبود یا کاهش آب مواجه شده است.
کد خبر: ۴۴۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 13 June 2017
علی‌اکبر بسکابادی ظهر امروز در بازدید از مجتمع‌های آبرسانی بیرجند اظهار داشت: با نزدیک شدن فصل تابستان مجتمع آبرسانی فخررود درمیان با مشکل کمبود آب مواجه شده که پیش‌بینی می‌شود با حفر چاه رزو مشکل آن برطرف شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی افزود: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و کاهش سفره‌های سطح آب زیرزمینی برخی از مجتمع‌های آبرسانی روستایی استان با کمبود یا کاهش آب مواجه شده است.

وی با اشاره به مجتمع آبرسانی فخررود درمیان تصریح کرد: این مجتمع با کمبود و کاهش آب مواجه شده که خوشبختانه در هفته گذشته مجوزهای لازم از سوی استانداری و شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی نسبت به حفر چاه رزو برای این مجتمع دریافت شده است.

بسکابادی بیان کرد: تاکنون برای برطرف شدن مشکل کمبود آب این مجتمع حدود 30 متر از چاه رزو پیش‌بینی شده، حفاری شد که مجوز حفر آن 160 متر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی  بیان کرد: یکی دیگر از مجتمع‌های آبرسانی روستایی در شهرستان درمیان که به سبب نزدیک شدن فصل تابستان با کمبود آب مواجه شده است مجتمع برزگ کلاته ملا است.

 بسکابادی یادآور شد: به دلیل کمبود آب در این مجتمع روستاهای کوشک، خسروآباد، فورخاص و دره‌عباس که از این مجتمع تعذیه می‌شوند با تنش آبی مواجه شده که با مدیریت مصرف شبکه در حال تعادل است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار