غرق شدن لنج باری در آب‌های خلیج فارس

مدیرعامل تعاونی لنج‌داران‌و دریانوردان پارسیان گفت: لنج باری متعلق به ملوانان پارسیان با شش سرنشین در چهار مایلی جزیره هندورابی به زیر آب رفت.
کد خبر: ۴۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 02 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، عیسی دیوسار با اعلام خبر غرق شدن لنج باری با شش سرنشین در آب‌های خلیج فارس گفت: تمامی سرنشینان لنج نجات یافته‌اند و به مکانی امن منتقل شده‌اند.
 
وی خاطرنشان کرد: این لنج با حمل حدود 30 تن کالای ملوانی از دبی عازم پارسیان بوده که به دلیل بروز شکاف در عمق بدنه و نفوذ آب به داخل لنج در مدت زمان بسیار کوتاهی به زیر آب رفت.
 
مدیرعامل تعاونی لنج‌داران و دریانوردان پارسیان خاطرنشان کرد: ناخدای لنج با اطلاع از وضعیت پیش آمده بوسیله بی‌سیم نزدیک‌ترین لنج را مطلع می‌کند که با سر رسیدن شناور تمامی سرنشینان لنج نجات پیدا می‌کنند.
 
دیوسار تصریح کرد: بروز حوادث این‌چنینی یا آتش‌سوزی در لنج‌های با سازه چوبی اجتناب‌ناپذیر است و هر ساله حوادث فراوانی از این دست رخ می‌دهد لذا با تجربه‌های پیش آمده سفارش شده هیچ لنجی به تنهایی مبادرت به سفر نکنند و معمولا چند لنج با هم مسیر بین کشورمان تا کشورهای حوزه خلیج فارس و بالعکس را طی می‌کنند.
 
یادآور می‌شود؛ شهرستان پارسیان (گاوبندی) با حدود 85 کیلومتر مرز آبی نقش مهمی در صادرات و واردات کالا به کشورهای حوزه خلیج فارس دارد که به دلیل نداشتن گمرک مستقل تشریفات قانونی ترخیص کالا توسط دفترخانه ایجاد شده از سوی اداره کل گمرک شهرستان بندر لنگه انجام می‌شود که پیگیری‌های مردم و مسئولان برای مستقل کردن گمرک پارسیان تاکنون بی‌نتیجه مانده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار