در گفت‌وگوی اختصاصی با تابناک قزوین؛

لیست کاندیداهای ائتلاف پیروان ولایت استان قزوین اعلام شد

رئیس ستاد ائتلاف پیروان ولایت قزوین با بیان اینکه برای تعیین لیست ائتلاف پیروان ولایت 80 کاندیدا بررسی شده‌اند، گفت: لیست زیر، گزینه های نهایی جبهه پیروان ولایت هستند.
کد خبر: ۴۱۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 26 April 2017
علی نجف‌آبادی، رئیس ستاد ائتلاف پیروان ولایت قزوین در گفتگوی اختصاصی با تابناک قزوین با اشاره به پایان جمع بندی برای اعلام لیست نهایی این جبهه اظهار کرد: موضوع انتخابات یکی از امتیازات بزرگ نظام اسلامی ما است که به لطف خدا مردمسالاری دینی را به رخ دنیا می کشاند و نشان می دهد  که خوشبختانه کشوری داریم که این اتقاق به معنای واقعی در آن می افتد.
وی افزود: مجموعه‌ای از نیروهای اصولگرا و معتمدین و نیروهای انقلابی بعد از شکل‌گیری جریان اصلاحات، تحت نام ائتلاف پیروان ولایت وارد صحنه انتخابات شدند و پس از مدتی این روند الگویی برای سراسر کشور شد.
نجف‌آبادی عنوان کرد: صحنه سیاسی کشور در آن دوران به شکلی دیگر رقم خورده بود و قزوین یکی از شهرهایی بود که بیشترین آرا را در صحنه انتخابات کسب کرده بود.
رئیس ستاد ائتلاف پیروان ولایت قزوین تأکید کرد: باتوجه به حساسیت این انتخابات، از نیمه دوم سال 95 وارد کار شدیم و مجموعه ای جمع شد تا نیروهای ولایی و انقلابی را شناسایی کند.
وی خاطرنشان کرد: تا به امروز برای تعیین یک لیست مشخص و خوب بیش از 1100 نفر ساعت تلاش شد تا به این لیست رسیدیم .
نجف‌آبادی تأکید کرد: در گامی نخست از 80 نفری که احتمال می دادیم برای انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت نام کنند دعوت شد و رایزنی های لازم صورت گرفت و در نهایت در نظرسنجی های مختلف از 80 نفر به 60 و سپس به 40 نفر رسیدیم.
وی بیان کرد: از این به بعد کار در فرایندی جدید پیش رفت و این افراد به صورت حضوری برنامه های خود را اعلام کردند و پس از آن با نظرسنجی به 20 نفر کاهش یافت .
رئیس ستاد ائتلاف پیروان ولایت قزوین تصریح کرد: بعد از تلاش ها و جلسات مختلف به این لیست 9 نفره که شامل آزاداگان، جانبازان، حقوقدان، افراد با سابقه حضور در شورا و مدیریت های شهری و استانی هستند و دارای کارنامه قابل قبول و اثرگذار در استان بودند رسیدیم.
 
لیست 9 نفره ائتلاف پیروان ولایت
وی گفت: حسین شفیعی‌ها، عباس ظاهری، محسن حق شناس، خانم طاهره سیدی، فرج الله فصیحی رامندی ، مهدی مهدیخانی، محمد خورشیدی، محمد قنبری، حسین صلح جو 9 نفری هستند که به ترتیب به عنوان لیست جبهه پیروان ولایت استان قزوین معرفی می شوند.
نجف‌آبادی عنوان کرد: با توجه  به نام پیروان ولایت ، افرادی باید انتخاب می شدند که با شاخصه هایی که مقام معظم رهبری ملاک قرار داده اند همخوانی داشته باشند.
وی اظهار کرد: ساده زیستی، معتقد به کار تیمی ، کارآیی در شورا ، جرات داشتن برای ایجاد تحول، سعه صدر و اعتقاد به اقتصاد مقاومتی از جمله شاخصه هایی بود که برای انتخاب این لیست مورد توجه قرار گرفت.
رئیس ستاد ائتلاف پیروان ولایت قزوین اظهار کرد: علی رغم اینکه گفته می شود لیست جوان نیست باید بگوییم که افرادی همچون آقایان قنبری، مهدی مهدیخانی یا حتی محسن حق شناس جوانانی هستند در لیست حضور دارند و می تواند بیانگر این باشد که این لیست ترکیبی از جوانگرایی و تحربه است.
وی در پایان یادآور شد: ائتلاف با دیگر جریان های اصولگرایی مثل پایداری و جمنا نیز در حال انجام است تا از چند قطبی بودن خودداری شود و اگر بتوانیم به یک لیست مشترک برسیم که حداقل در 80 درصد اشتراک داشته باشیم آمادگی ارائه یک لیست واحد را نیز داریم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
با سلام ضمن تشکر از لیست ارایه شده ووخسته نباشید خواستم عرض کنم که نام درست ستاد ائتلاف بزرگ پیروان ولایت می باشد جهبه صحیح نیست
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
احسنت لیست خوبیه
واقعا آدمهای باتجربه وسالمی هستند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
لیست خوبیه فکر می کنم اکثرشون به شورا راه پیدا کنند
قزويني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
آقاي نجف آبادي ميشه لطفأ سن جواني رامشخص بفرماييد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
32 با مدرک دکترا عمران
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار