تصاویر جاسوسی مزراتی گیبلی فیس لیفت جدید

چندی پیش تصاویری از نسل جدید مزراتی گیبلی در جاده‌های برفی سوئد منتشر شد. این سدان بسیار عصبانی پوشش‌های زیادی را روی بخش‌های جلویی و عقبی خود بکار برده بود اما اطلاعات چندانی از آن تصاویر به دست نیامد. به تازگی تصاویری نزدیک‌تر و واضح‌تر از این خودرو منتشر شده است.
کد خبر: ۴۱۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 22 April 2017

به گزارش تابناک : این تصاویر در محدوده‌ی تأسیسات تأمین‌کننده‌ی مزراتی در آلمان به دست آمده و در کل نتیجه‌گیری ما این است که باید شاهد بازطراحی کوچک در چراغ‌های جلو و تغییراتی در جلوپنجره و نمای جلو باشیم. همچنین از پشت پوشش‌های استتاری می‌توان توری زنبوری شکل و ستون‌های روی جلوپنجره را دید که تسلط بیشتری روی این بخش ‌دارند.

maserati-ghibli-spy-4
بی‌شک بخش عقب خودرو نیز زیر تیغ جراحی خواهد رفت. نگاهی سریع به این بخش نشان می‌دهد که تریم جدیدی بین خروجی‌های اگزوز بکار برده خواهد شد و شاید نوعی دیفیوزر در آن بخش قرار بگیرد. همچنین پوشش‌هایی بالای پلاک چسبانده شده که ایجاد تغییرات و تریم اضافی را پیشنهاد می‌کنند.

maserati-ghibli-spy-2
از آنجایی که قوای محرکه‌ی این خودرو به تازگی و برای مدل 2017 به‌روز شده بنابراین احتمال افزایش قدرت دوباره کم است. مدل پایه‌ی گیبلی از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری بای توربو با قدرت 350 اسب بخاری سود می‌برد درحالی‌که همین پیشرانه در مدل‌های S و چهارچرخ محرک Q4 قدرت 404 اسبی دارد. از تغییرات کابین این خودرو نیز می‌توان به بهبود تریم و برخی به‌روزرسانی‌های اطلاعات سرگرمی اشاره کرد.


انتظار می‌رود مزراتی گیبلی فیس لیفت جدید سال جاری و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شود.



منبع : پدال
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار