نماینده خلخال خبرداد:

اختصاص دو میلیون تن قیر رایگان برای روستاها

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای سالامی از اختصاص دو میلیون تن قیر رایگان برای آسفالت راه های ارتباطی روستایی و عمران داخل روستاهای کشور در سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۴۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 30 May 2015

به گزارش ایرنا، جلیل جعفری‌بنه در همایش دهیاران خلخال افزود: این میزان قیر رایگان در پروژه های آسفالت راه های ارتباطی روستایی و اجرای طرح های هادی روستایی از سوی مجلس شورای اسلامی اختصاص یافته که در مقایسه با سال گذشته چهار برابر افزایش دارد.

وی با بیان این که پارسال 500 هزار تن قیر رایگان فقط برای اجرای پروژه های آسفالت راه های روستایی تخصیص یافت گفت: امسال زمینه برای توسعه و عمران داخل روستاهای کشور نیز فراهم شده و 20 درصد از قیر تخصیص یافته نیز صرف اجرای پروژه های طرح های هادی روستایی خواهد شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر اظهار کرد: سهم طرح های هادی روستایی استان اردبیل از قیر رایگان 400 هزار تن است که در اختیار بنیاد مسکن استان قرار داده شده است.

جعفری با بیان این که اولویت تخصیص قیر رایگان از سوی بنیاد مسکن برای طرح های هادی روستایی زیرسازی شده و آماده برای آسفالت است خواستار تلاش بیشتر دهیاران برای استفاده از اعتبارات محلی و استانی برای اجرای عملیات زیرسازی و آماده سازی معابر داخل روستاهای خلخال شد.

شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار