بایرن مونیخ ۱-۲ رئال مادرید؛ فتح مونیخ با درخشش دوباره رونالدو

کد خبر: ۴۰۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ 13 April 2017
 آنچلوتی مقابل شاگرد سابقش متحمل شکست شد تا کار بایرن مونیخ برای بازی برگشت در اسپانیا بسیار سخت شود.

به گزارش وبسایت نود، رئال مادرید با شکست دادن بایرن مونیخ ده نفره در آلیانتس آره نا موفق شد گامی بلند برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بردارد. تیم آنچلوتی با این شکست خانگی در یک قدمی حذف قرار دارد.

در دومین شب از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در آلیانتس آره نا با قضاوت ریتزولی ایتالیایی میزبان رئال مادرید بود. دو تیم با این ترکیب به مصاف هم رفتند:

بایرن مونیخ

    نویر - لام، بواتنگ، مارتینز، آلابا - آلونسو، ویدال - روبن، تیاگو، ریبری - مولر

رئال مادرید

    ناواس - کارواخال، راموس، ناچو، مارسلو - کاسمیرو، کروس، مودریچ - بیل، بنزما، رونالدو

بایرن مونیخ بازی را بهتر شروع کرد و در همان ۵ دقیقه ابتدایی به حریف اسپانیایی فشار آورد، آن ها صاحب سه ضربه کرنر شدند که کرنرهای ارسالی از دو جناح فاقد کیفیت لازم بود. بعد از گذر از دقایق ابتدایی بازی متعادل تر شد و رئال مادرید هم خودنمایی کرد. بهترین فرصت رئال مادرید در نیمه نخست، توسط بنزما رقم خورد.

سانتر خوب کروس از جناح راست با ضربه سر بنزما همراه شد، نویر اثرگذاری خوبی روی توپ داشت و البته توپ به تیر هم برخورد کرد و در نهایت راهی دروازه نشد تا رئال مادرید در رسیدن به گل در دقیقه هجده ناکام بماند.

بعد از این فرصت، باز بایرن مونیخ صاحب توپ و میدان شد و یاران آنچلوتی بالاخره توانستند روی یکی از کرنرهای خود به گل برسند.

دقیقه ۲۵: سانتر خوب روبن از جناح راست با ضربه سر قدرتمند ویدال همراه شد و ناواس هم نتوانست واکنش مناسبی روی توپ ویدال نشان دهد تا میزبان به گل نخست برسد.

پس از این گل بایرن مونیخ روحیه گرفت و فرصت رسیدن به گل بعدی را هم داشت، ابتدا مولر موقعیت مناسبی را از دست داد، سپس دقیقه ۴۱ روبن فرصت خوبی را برای ویدال فراهم کرد که تلاش این بازیکن هم بار دیگر نافرجام ماند.

اما در ان سمت، رئال مادرید هم فرصت گلزنی داشت که ضربه رونالدو و سپس کروس در دقیقه ۴۳ راهی به دروازه نویر پیدا نکرد. دقایقی بعد پیش از پایان نیمه اول، بایرن مونیخ به فرصتی ایده آل برای گل دوم خود رسید.

دقیقه ۴۵: ضربه ریبری درون محوطه جریمه به دست کارواخال برخورد کرد و ریتزولی این صحنه را پنالتی تشخیص داد، ویدال پشت توپ ایستاد ولی ضربه محکم این بازیکن راهی اوت شد تا بایرن مونیخ فرصتی ایده آل را برای گلزنی از دست بدهد و رئال مادرید فقط با یک گل اختلاف به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم رئال مادرید بازی را هجومی آغاز کرد و مزد برتری خود را خیلی زود گرفت.

دقیقه ۴۷: حرکت عالی کارواخال از جناح راست با سانتر وی همراه شد، رونالدو هم آماده بود تا با ضربه ای تمام کننده درون محوطه بازی را ۱-۱ کند. این نود و نهمین گل رونالدو در رقابت های اروپایی بود. همچنین رونالدو بعد از بیش از شش ساعت ناکامی در گلزنی در لیگ قهرمانان، دوباره در نقش گلزن ظاهر شد.

 نمایش خوب رئال مادرید در نیمه دوم ادامه داشت و یاران زیدان باز هم به فرصت گلزنی رسیدند، دقیقه ۵۶ ضربه سر دیدنی گرت بیل با واکنش عالی نویر همراه شد تا بایرن مونیخ در جریان بازی بماند.

دقیقه ۶۱: نقطه عطف بازی در این دقیقه رقم خورد، مارتینز در میانه زمین روی رونالدو خطا کرد و به دلیل آن که از ضدحمله حریف جلوگیری کرد، کارت زرد دوم خود را به فاصله پنج دقیقه دریافت کرد و بایرن مونیخ ده نفره شد.

بایرن مونیخ بعد از ده نفره شدن کاملاً اسیر رئال مادرید شد و یاران زیدان باز هم فرصت گلزنی پیدا کردند، دقیقه ۷۳ بار دیگر نویر ناجی تیمش شد و ضربه رونالدو را به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۷۷: بعد از مقاومت بایرن و به خصوص نویر، بالاخره رونالدو زهرش را دوباره به حریف ریخت. سانتر خوب آسنسیو با ضربه تمام کننده رونالدو همراه شد و این بار نویر واکنش خوبی نشان نداد تا دروازه اش برای بار دوم باز شود و رونالدو تیمش را به گل دوم برساند. این صدمین گل رونالدو در اروپا بود.

در ادامه بازی، رئال مادرید همچنان می توانست به گل های بعدی برسد، آن ها حتی دو بار هم دروازه بایرن مونیخ را باز کردند که کمک داور به درستی آفساید اعلام کرد. یک بار بنزما در موقعیت آفساید قرار داشت و یک بار هم گل راموس، آفساید اعلام شد.

در نهایت این مسابقه با برتری ۲-۱ رئال مادرید پایان یافت تا یاران زیدان با اطمینان خاطر به استقبال بازی برگشت در خانه بروند. آنچلوتی و تیمش کار بسیار سختی برای بازگشت پیش رو دارند. رونالدو هم در شبی استثنایی دوباره پایش به گلزنی در لیگ قهرمانان باز شد و به رکورد ۱۰۰ گل رسید.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار