رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین:

کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم موادمخدر با دستگیری دو سوداگر مرگ خبر داد.
کد خبر: ۴۰۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 09 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، بیژن خدایی در  گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان  با کسب خبر از منابع مردمی و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در جریان فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در استان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات و بررسی های لازم ماموران مشخص شد این قاچاقچی قصد انتقال مقادیری مواد مخدر در محور قزوین – همدان را دارد.

سرهنگ خدایی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان بلافاصله طبق هماهنگی با ماموران شهرستان آوج در محور «قزوین – همدان» مستقر و به کنترل محور و تردد خودرو ها پرداختند.

وی اضافه کرد: ماموران حین کنترل محور، خودروی قاچاقچی مواد مخدر را با یک سرنشین در محور «آبگرم به آوج» شناسایی وخودرو را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان عنوان داشت: در بازرسی ماموران از خودرو مزدا دو کابین، مقدار ۱۰کیلو ۹۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و در این خصوص دو سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ خدایی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار