جلسه ستاد ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال 95-94

مجید آلیانی با اشاره به وضعیت ثبت‌نام دانش‌آموزان این شهرستان اظهار کرد: نخستین جلسه ستاد ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال 95-94 صومعه‌سرا با حضور مسئولان مربوطه برگزار شده است.
کد خبر: ۳۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ 27 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، مجید آلیانی با اشاره به وضعیت ثبت‌نام دانش‌آموزان این شهرستان اظهار کرد: نخستین جلسه ستاد ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال 95-94 صومعه‌سرا با حضور مسئولان مربوطه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه با پایان یافتن فصل امتحانات تمام والدین در تکاپو برای ثبت‌نام دانش‌آموزان خود در مدارس می‌شوند، تصریح کرد: اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا با برگزاری ستاد ثبت‌نام دانش‌آموزان تمهیدات لازم را پیش‌بینی کرده است.

رئیس آموزش و پرورش صومعه‌سرا گفت: موضوع ثبت‌نام فرزندان برای والدین به یکی از دغدغه‌های این عزیزان تبدیل شده و در تلاش هستیم تا با برنامه‌ریزی مناسب از این دغدغه‌ها بکاهیم.

وی افزود: تلاش بر این است تا با تکریم ارباب رجوع و در چارچوب قانون و مقررات شرایط لازم برای ثبت‌نام دانش‌آموزان عزیز را در مدارس فراهم کنیم.

آلیانی با بیان اینکه تمام شرایط لازم برای ثبت‌نام از 16 هزار دانش‌آموزان صومعه‌سرایی در مدارس این شهرستان فراهم شده است، گفت: والدین با آرامش خاطر می‌توانند پس از پایان امتحانات و در مهلت مقرر، برای ثبت‌نام دانش‌آموزان خود به مدارس مراجعه کنند.

وی احترام و ارزش گذاشتن به والدین دانش‌آموزان را جزو اولویت‌های کاری مدیریت هر مدرسه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: تمام مدیران و پرسنل مدارس باید در سالی که با نام همدلی و همزبانی نامگذاری شده، جلوه‌های آن را در رفتار با والدین به نمایش بگذارند.

رئیس آموزش و پرورش صومعه‌سرا یادآور شد: تمام مدارس دولتی شهرستان باید بدون محدودیت در امتحان، آزمون و مصاحبه و تنها براساس محدوده جغرافیایی مدارس از دانش‌آموزان ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای ثبت‌نام الکترونیکی از دانش‌آموزان زیر نظر کارشناس فناوری اندیشیده شده است، متذکر شد: مدیران و مسئولان مدارس به هیچ عنوان حق دریافت هزینه به استثنای مواردی مانند بیمه و کتاب درسی در هنگام پیش‌ثبت‌نام از دانش‌آموزان را ندارند. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار