تعیین تکلیف فضاهای مازاد آموزش و پرورش استان در دستور کار قرار دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بر تعیین تکلیف فضاهای مازاد و بلااستفاده آموزش و پرورش استان تاکید کرد.
کد خبر: ۳۸۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 05 March 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

 صبح امروز، بمنظور بررسی راهکارهای تعیین تکلیف فضاهای مازاد و بلااستفاده آموزش و پرورش استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه استانداری آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کردند.

«فریدون سیدمصطفوی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این دیدار اظهار کرد: تعیین تکلیف فضاهای مازاد آموزش و پرورش می تواند در تامین منابع مورد نیاز برای پروژه های نیمه تمام آموزشی استان بسیار تاثیر گذار باشد.

وی خاطر نشان کرد: برای تحقق این مهم نیازمند همکاری و مشارکت شهرداری ها و اداره کل مسکن و شهرسازی استان هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: استخراج آمار و اطلاعات زمینها و فضاهای آموزشی مازاد در سراسر استان و تعیین نحوه واگذاری یا فروش آنها در دستور کار قرار دارد.

«ناصر حضرتی پر» رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه استانداری آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه اعتمادسازی لازمه جذب سرمایه گذار است؛ گفت: منابع دولتی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان ناکافی است و نیازمند مشارکت بخشش خصوص هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به راهکارهای قانونی واگذاری یا تهاتر فضاهای مازاد دولتی، بر تعیین تکلیف زمین ها و فضاهای آموزشی بلااستفاده در روستاهای استان به عنوان اولین قدم در این مسیر تاکید کرد.

«بهرام صمدی» معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان نیز گفت: در سال 96 فروش زمینهای مازاد آموزش و پرورش استان در اولویت قرار دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار