او - اسپرت سالن تمرین ندارد

مربی تیم او-اسپرت عراق با انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات اواسپرت در همدان گفت: متاسفانه تیم ها برای این مسابقات در ایران تمرینی انجام نداده بودند چون سالن تمرین برای ورزشکاران خارجی وجود نداشت.
کد خبر: ۳۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 23 May 2015

مربی تیم او-اسپرت عراق با انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات اواسپرت در همدان گفت: متاسفانه تیم ها برای این مسابقات در ایران تمرینی انجام نداده بودند چون سالن تمرین برای ورزشکاران خارجی وجود نداشت.

به گزارش مهر؛ عبدالرحیم العسگری با اشاره به برگزاری مسابقات اواسپرت به میزبانی همدان اظهار داشت: این ورزش یکی از رشته های محبوب بین جوانان بوده و ورزشی بسیار هیجان انگیز است.

وی افزود: باید این رشته ورزشی را تا جایی که امکان دارد گسترش داد و بر این اساس در کشور عراق نیز تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا ورزش او-اسپرت رواج یابد.

مربی تیم او-اسپرت عراق با اشاره به میزبانی این مسابقات گفت: انتقادهایی به نحوه برگزاری این مسابقات وجود دارد و متاسفانه سالنی برای تمرین در همدان برای ورزشکاران فراهم نبود.

العسگری عنوان کرد: بی نظمی ها در برگزاری این مسابقات وجود دارد و حتی نحوه رفت و آمد ورزشکاران در روز نخست بسیار فشرده و ضعیف بود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران آشنایی لازم را از او-اسپرت نداشتند، بیان کرد: بیشتر ورزشکاران اطلاعات کافی از این رشته نداشتند و حتی بعضی بدون آشنایی بر روی رینگ می رفتند.

مربی تیم او-اسپرت عراق یادآور شد: ورزشکارانی نیز از سایر رشته های رزمی وارد این رشته شده بودند و زمان آموزش برای این ورزشکاران کافی نبود.

رئیس انجمن او-اسپرت تاجیکستان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ورزش های رزمی در تاجیکستان رواج دارد، اظهار داشت: تاجیکستانی ها می توانند در سال های آینده خود را به عنوان یکی از قطب های قدرتمند این رشته معرفی کنند و در این رشته حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

محمد مجیداف افزود: میزبانی همدان از برگزاری پنجمین دوره این مسابقات قابل تقدیر و این شهر خود زادگاه رشته او-اسپرت است.

وی با بیان اینکه به دنبال گسترش این رشته در تاجیکستان هستیم بیان کرد: در این دوره تعداد ورزشکاران تاجیکستان کم بود اما در دوره های بعدی با تعداد بسیار بیشتری شرکت خواهیم کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار