۲۰ بهمن ماه؛

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه برپا می شود

معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، گفت: برپایی نشست های سبک زندگی ایرانی اسلامی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تولیدات داخلی و همچنین ویژه برنامه های فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های دهه مبارک فجر است.
کد خبر: ۳۷۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 04 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از شبستان،سرهنگ بهرام میرزایی معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تبریک یوم الله دهه مبارک فجر گفت: به مناسبت این ایام برنامه های مختلفی در سطح استان برگزار شده و ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه برنامه های امسال با شعار محوری «گفتمان انقلاب زمینه‌ ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی است» برگزار می شود، افزود: با حضور مسئولان کشوری و استانی نیز دهکده اقتصاد مقاومتی نیز افتتاح خواهد شد.

به گفته معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، برپایی محافل انس با قرآن و سرکشی از خانواده های معظم شهدا نیروهای مسلح نیز از دیگر برنامه هاست.

سرهنگ میرزایی خاطرنشان کرد: برگزاری سلسله نشست های گفتمان انقلاب اسلامی و اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر است.

این مقام مسئول، ویزیت رایگان مردم مناطق حاشیه شهر و همچنین بهره برداری از طرح های اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه های این ایام مبارک عنوان کرد.

وی اضافه کرد: برپایی نشست های سبک زندگی ایرانی اسلامی و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخلی و همچنین ویژه برنامه های فرهنگی و ورزشی نیز برگزار می شود.

معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کاریکاتور و کارگاه های پیشگیری از اعتیاد و اردوهای راهیان نور نیز در این ایام در نظر گرفته شده است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار