اهدای 100 میلیون ریال کتاب به کتابخانه های اردبیل

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: خیران نیکوکار با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب، بیش از 100 میلیون ریال کتاب و منابع مرجع خریداری و در اختیار کتابخانه های عمومی استان اردبیل قرار دادند.
کد خبر: ۳۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 20 May 2015
به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا از اداره کل کتابخانه های عمومی استان، رباب عزیزخانی افزود: خیران علاقه مند با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کتاب و منابع مورد نیاز کتابخانه های عمومی استان را که اکثراً از کتاب های مرجع و منابع دست اول بوده اند خریداری و در اختیار اداره کل قرار داده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر، این کتاب ها در طی روزهای آینده به کتابخانه های عمومی ارسال خواهند شد تا مراحل ثبت و آماده سازی آنها انجام گیرد.

عزیزخانی، حضور خیرین در فعالیتهای کتابخانه سازی و خرید و اهدای کتاب را مایه امیدواری کتاب دوستان استان دانست و بیان کرد: همه تلاش ما اینست که با کمک خیرین، بتوانیم فرهنگ کتابخوانی را بیش از پیش در جامعه ترویج کنیم.

مشاور استاندار در امور کتاب و کتابخانه ها، فعال بودن مجمع خیرین کتابخانه ساز استان را مورد تأکید قرار داده و افزود: ساخت کتابخانه های عمومی توسط خیرین نیازمند همکاری جدی نهادهای مرتبط خصوصا شهرداری می باشد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار