از دستگیری دندانپزشک قلابی تا اعتراف سارقان داخل خودرو به 30 فقره سرقت در قم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از شناسایی و دستگیری دندانپزشک قلابی در قم خبر داد. رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم نیز از دستگیری 2 سارق داخل خودرو و موتورسیکلت در قم خبر داد.
کد خبر: ۳۵۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 28 December 2016
به گزارش تابناک قم، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با هشیاری کارشناسان اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، دندانپزشک قلابی در قم دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

محمدرضا مظفری افزود: کارشناسان این اداره با ‌نهایت دقت و تلاش نسبت به ارزیابی و فعالیت مراکز درمانی در قم مبادرت دارند و با متخلفان برخورد می‌کنند.

وی اظهار داشت: این دانشگاه به عنوان متولی سلامت استان قم در همه زمینه‌ها نظارت و دقت داشته و اجازه نمی‌دهد که افراد سودجو و متخلف به عرصه پزشکی وارد شوند.

اعتراف سارقان داخل خودرو به 30 فقره سرقت در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم نیز از دستگیری 2 سارق داخل خودرو و موتورسیکلت در قم خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به 30 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ احمد کرمی با اعلام این خبر اظهارکرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و موتورسیکلت در قم، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با هوشیاری عوامل انتظامی استان قم و شناسایی محل های سرقت سرانجام 2 تن در این رابطه دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

کرمی افزود: متهمان با دیدن مدارک موجود به 30فقره سرقت داخل خودرو و موتورسیکلت در قم اعتراف کردند که در نهایت‌ به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی استان شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار