يكي از اهداف اردوهاي هجرت ،محروميت زدائي از چهره روستاها و مناطق محروم است

فرمانده سپاه عاشورا با بيان اينكه يكي از اهداف اصلي و مهم اردوهاي هجرت در بسيج سازندگي محروميت زدائي از چهره روستاها و مناطق محروم است، گفت: حركت شتابنده در اين مسير مي تواند موجب تقويت رفاه و آسايش در اين مناطق شود.
کد خبر: ۳۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 13 May 2015

به گزارش خبرنگار ما ؛سردار سرتيپ پاسدار غلام عسگر كريميان در همايش استاني رسم هجرت به مناسبت سالروز تاسيس بسيج سازندگي، خدمت به آحاد مردم را يكي از اهداف اصلي و مهم جمهوري اسلامي دانست و تصريح كرد: خدمت به آحاد مردم به ويژه اقشار آسيب پذير مي تواند مردم را در صحنه نگه داشته و توليد قدرت و اقتدار ملي كند كه اين موضوع براي ثبات و اقتدار نظام لازم و ضروري است. وي، عملكرد جهادگران سازندگي را همچون عمل افسران و رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: اردوهاي جهادي نقطه مقابل كساني است كه قصد ضربه زدن به جمهوري اسلامي در عرصه هاي اقتصادي و فرهنگي را دارند.

فرمانده سپاه عاشورا، تبليغ و اطلاع رساني از عملكرد اردوهاي جهادي در مناطق محروم را نمونه بارز تبليغ معروف دانست و گفت: عملكرد ضعيف رسانه اي يكي از آسيب هاي اردوهاي جهادي است.

سردار كريميان ، خواستار اطلاع رساني و بازتاب هر چه بيشتر فعاليت هاي بسيج سازندگي در رسانه هاي مختلف شد و افزود: راهبرد اصلي و مهم جمهوري اسلامي استفاده از مردم در عرصه هاي مختلف است، كه نمونه آشكار و بارز آن در دوران دفاع مقدس به منصه ظهور رسيد كه بايد همين روند در حال حاضر نيز براي اقتدار هر چه بيشتر نظام تداوم يافته و تقويت شود. وي دليل اصلي دشمني استكبار جهاني با جمهوري اسلامي ايران را ماهيت استكبارستيزي، ظلم ستيزي و سلطه ناپذيري آن عنوان كرد و افزود: نظام سلطه تاكنون در عرصه هاي جنگ سخت، جنگ نرم و جنگ هاي اقتصادي و اطلاعاتي وارد كارزار با نظام اسلامي شده كه با رهبري هاي داهيانه امام راحل و فرمانده كل قوا و همچنين هوشياري مردم در هر عرصه با شكست مواجه شده است..

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به آرامش و امنيت موجود در ايران، آن را حاصل خون هاي پاك شهداي دوران دفاع مقدس خواند و اظهار كرد: ايران اسلامي امروز در منطقه خاورميانه كه هر روز شاهد طوفان حوادث خونين است، به جزيره امن تبديل شده است. وي ادامه داد: شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي و دفاع مقدس درس عملي و ميداني در عرصه جهاد به ما داده اند كه امروز بايد توسط جوانان و نوجوانان به عنوان الگو پذيرفته شده و در قالب اردوهاي جهاني عمل شود.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار