رئیس اداره آموزش سازمان تعاون روستایی قزوین:

برآوردهای دقيق مالی اهداف بلندمدت را امكان‌پذير می‌کند

رئیس اداره آموزش سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: برآوردهاي دقيق مالي و اقتصادي برنامه‌ريزي براي اهداف بلندمدت و كوتاه‌مدت را امكان‌پذير می‌کند.
کد خبر: ۳۴۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 24 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، دوره آموزشی نحوه تنظیم صورت‌های مالی با حضور 50 نفر از مدیران عامل، حسابداران و بازرسان اتحادیه و شرکت‌های تعاونی روستایی، کشاورزی، زنان و تولید صبح امروز در محل اداره تعاون روستایی شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد.

رئیس اداره آموزش سازمان تعاون روستایی استان قزوین در این دوره آموزشی با اشاره به نقش برآوردهای مالی در اقتصاد شرکت‌های تعاونی تأکید کرد و گفت: بدون شک بدون در اختیار داشتن برآوردهای دقیق مالی و اقتصادی برنامه‌ریزی برای اهداف بلندمدت و کوتاه‌مدت امکان‌پذیر نیست.

کرم عباسی تصریح کرد: برای تصمیم گیری درباره وضعیت و عملکرد مالی شرکت‌های تعاونی روستایی، از طریق تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی اساسی، نقاط قوت و ضعف شرکت از طریق دیدگاه‌های مختلف شناسایی و  راه حل مناسب برای بهبود وضعیت ارائه می‌شود.

وی در ادامه اضافه کرد: تجزیه و تحلیل کارآمد صورت‌های مالی می‌تواند زمینه لازم را برای شناسایی مشکلات پیشرو را فراهم و راهگشای بسیاری از تصمیم گیری‌ها و آینده‌نگری‌ها باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار