استاندار بوشهر برضرورت خرید و مرمت خانه مفتون بردخونی تاکید کرد

استاندار بوشهر گفت: در صورت تعیین قیمت مناسب برای خانه مفتون، این بنا خریداری و اعتبار لازم برای مرمت آن اختصاص می یابد.
کد خبر: ۳۴۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 11 December 2016
روابط عمومی استانداری بوشهر روز یکشنبه به نقل از مصطفی سالاری در نشست با شماری از مدیران و مسئولان شهر بردخون افزود: بردخون جایگاه ویژه ای در استان دارد و مفتخر به این است که خواستگاه آیت‌الله حسینی بوشهری عالم دینی و معلم اخلاق همه ماست.
وی بیان کرد: در این سال‌ها تلاش کردیم مشکلات شهر بردخون را کاهش دهیم اما این به این مفهوم نیست که همه کارها انجام شده است.
استاندار بوشهر با اشاره به مشکلات برق در بردخون افزود: در کنار برق رسانی به بردخون گازرسانی به این شهر نیز انجام شد.
سالاری با اشاره به مشکل آب در بردخون گفت: برای ترمیم شبکه‌های فرسوده آب در بردخون اعتبار شهرستانی اختصاص یافته و از اعتبارات ملی هم اختصاص می یابد.
وی افزود: با ایجاد 110 هزار مترمعکب ظرفیت آب با احداث آب شیرین کن در استان، بسیاری از مشکلات آب شهری و روستایی برطرف می شود.
استاندار بوشهر درباره ایجاد زایشگاه در بردخون گفت: در شهرهای 20 تا 25 هزار نفری استان زایشگاه وجود دارد اما استفاده نمی ‌شود و متقاضیان به مرکز شهرستان مراجعه می‌‌ کنند.
سالاری به اشاره به اقدام خوب شهرداری بردخون در طرح بوستان امید گفت: با توجه به نیاز آموزش و پرورش بردخون برای ایجاد چهارکلاس جدید دستور لازم برای این اقدام داده می شود.
استاندار بوشهر در مورد مشکلات گوجه کاران بردخون بیان کرد: برای حل این مشکل باید سطح زیر کشت را رعایت کرد اما خوش بین هستیم با بهبود شرایط آب و هوا، وضعیت کشت و فروش گوجه بهتر شود.
استاندار بوشهر با بیان اینکه محیط زیست بی دلیل نباید محدوده‌های خود را اضافه کند، گفت: پیشنهاد می‌ شود محدوده محیط زیست در برخی مناطق بردخون کاهش یابد.
وی در مورد اسکله خورخان بیان کرد: در مورد اسکله خورخان پی گیریهای زیادی شده و باید برخی مشکلات در مورد این اسکله با اداره های بنادر و گمرک حل و فصل شود.
سالاری ادامه داد: همچنین باید طبیعت کوه جاشک حفظ و زمینه جذب گردشگر در این منطقه فراهم شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار