برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سلماس با حضور سردار اصلانی فرمانده انتظامی استان

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سلماس با حضور سردار اصلانی فرمانده انتظامی استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 05 December 2016

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی ؛ سردار اصلانی در این جلسه با اشاره به توطئه های شوم دشمنان گفت: دشمنان با ترفند و توطئه های مختلف درصدد انحراف جوانان وآلوده کردن آن ها هستند و لذا برای مبارزه با بلای خانمان سوز اعتیاد همه باید همکاری کنند .

سرهنگ رمزی فرمانده انتظامی سلماس نیز در این جلسه گفت : در 8 ماهه سال جاری پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان توانسته بیش از76کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کند و در این راستا 3 باند تهیه و توزیع متلاشی شده و همچنین 41 خودرو توقیف و تعداد 268 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند .

رضایی بشیر دادستان سلماس نیز با بیان این که در 8 ماهه سالجاری بیش از186 پرونده مرتبط با مواد مخدر در دادگستری این شهرستان مختومه شده است گفت:20درصد از جرائم شهرستان سلماس مربوط به مواد مخدر است .
حاجی علیلو فرماندار سلماس هم با اشاره به این که در این شهرستان از ابتدای سالجاری 218 نفر به کمپ اعتیاد سلماس معرفی و تحت درمان و پیشگیری قرار گرفته اند افزود: آسیب شناسی این معضل اجتماعی و آموزش از طریق روش های فرهنگی،هنری، ورزشی و تبلیغات در محیط شهرستان از ضروریاتی است که میبایست به آن پرداخته شود .

 در این جلسه آخرین اقدامات انجام گرفته در راستای مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور سردار فرمانده انتظامی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار