هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری نسبت به احتمال وقوع سیلاب

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود یک سامانه بارشی فعال به استان در روزهای منتهی به دهه اول آذرماه خبر داد و گفت: این سیستم بارشی سبب وقوع بارش برف و باران در بسیاری از نقاط استان می شود.
کد خبر: ۳۳۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 01 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، مهرداد قطره سامانی افزود: این سیستم بارشی فعال از اواسط روز پنجشنبه و بخصوص روز جمعه در استان فعال می شود.
وی ادامه داد: این سامانه احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده ها و وقوع سیلاب سیل در برخی نقاط استان را دارد و علاوه بر این در کوهرنگ بارش برف را به همراه دارد.
قطره سامانی با هشدار نسبت به پرهیز از برپایی چادر و اسکان دامها در حاشیه رودخانه و مسیل ها، تصریح کرد: به سبب وقوع صاعقه و تگرگ از تردد در مناطق کوهستانی اجتناب شود.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری همچنین نسبت به احتیاط در رانندگی و به همراه داشتن تجهیزات لازم در جاده های کوهستانی و برف گیر و پاکسازی کانال، آبراهه و دهانه پل ها در مناطق شهری و روستای هشدار داد.
چهارمحال و بختیاری در 9 سال اخیر با کاهش 85درصدی بارش های پاییزی به ویژه در ابانماه و آذرماه همراه بوده است و کشاورزان امیدوارند در این ماه باقی مانده از پاییز 95 بارش ها باعث سیرابی مزارع برای فصل بهار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار