خلأ رسانه اي در استان تهران وجود ندارد

کد خبر: ۳۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 07 May 2015

مدیر شبکه پنج سیما گفت: با وجود تبدیل شدن شبکه پنج سیما به شبکه ملی با رویکردی اقتصادی، هیچ خلأ رسانه ای در استان تهران وجود ندارد و این شبکه همچنان از ظرفیت های شبکه تهران استفاده می کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر مجید زین العابدینی در جلسه معاونان و مدیران استانداری تهران و فرمانداران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به تغییر رویکرد شبکه پنج پس از ریاست جدید صدا و سیما، افزود: با وجود تبدیل شدن شبکه پنج به شبکه ای ملی اما این شبکه همچنان از ظرفیت های شبکه تهران استفاده می کند و این روند تا تاسیس شبکه جدید استان تهران ادامه خواهد داشت.

وی که در جلسه هماهنگی سفر آینده رئیس جمهور به غرب استان تهران سخن می گفت، همچنین با اشاره به برنامه های ویژه مسائل استان تهران در شبکه پنج، گفت: وظیفه صدا و سیما اطلاع رسانی درباره خدمات دولت است و در رسانه ملی حرف ها و مسائل مردم در اولویت قرار دارد.

مدیر شبکه پنج با بیان اینکه مدیران استانداری و فرمانداران استان تهران اقدامات خود را در عرصه خدمات رسانی به مردم مشخص کنند، گفت: با مشخص شدن خدمات دولت به خصوص در زمینه های بهداشتی، عمرانی، اشتغال آفرینی، محیط زیست و مسائل شهری، امکان انعکاس بهتر آنها در رسانه ملی فراهم خواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار