لزوم تسریع در روند حل مشکلات انجمن‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای

در این جلسه مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند به‌عنوان نماینده این سازمان، در جریان مشکلات و ظرفیت‌های این انجمن‌ها قرار گرفت و بر لزوم تسریع در روند حل مشکلات این انجمن‌ها تأکید کرد
کد خبر: ۳۲۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 02 November 2016
 در جلسه بررسی مشکلات و معضلات و همچنین ظرفیت‌های موجود آموزشی منطقه، نمایندگان انجمن صنفی آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای آبادان به بیان مشکلات پرداختند.

در این جلسه مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند به‌عنوان نماینده این سازمان، در جریان مشکلات و ظرفیت‌های این انجمن‌ها قرار گرفت.

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند در جلسه بررسی مشکلات و معضلات و همچنین ظرفیت‌های موجود آموزشی منطقه بر لزوم تسریع در روند حل مشکلات این انجمن‌ها تأکید کرد.

مشکلات ناشی از تورم و تأمین فضای درخور آموزش و عدم‌حمایت از سوی هر یک از نهادهای دولتی ازجمله مواردی بود که در این جلسه بحث و بررسی شد.

همچنین عدم بهره‌گیری از ظرفیت آموزشگاه‌ها، مشکلات و موانع مربوط به تسهیلات بانکی و عدم وجود منابع و امکانات لازم جهت انجام تبلیغات توسط اعضای این جلسه مطرح شد.

در جلسه بررسی مشکلات و معضلات و همچنین ظرفیت‌های موجود آموزشی منطقه مسائل مرتبط با عدم اهتمام خانواده‌ها به امر مهارت‌آموزی به دلیل هزینه‌های گزاف آموزشی و عدم بهره‌مندی از ظرفیت منطقه آزاد اروند نیز بیان شد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار