همدان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‎ساز

به گفته مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه‎ساز استان ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۶۱۶ نفر خیر برگزار می‎شود.
کد خبر: ۳۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 06 May 2015
مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان گفت: هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه‎ساز استان ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۶۱۶ نفر خیر برگزار می‎شود.

به گزارش تسنیم ؛ فرزاد تیموری اظهار داشت: طبق قانون اساسی آموزش و پرورش باید در راستای توسعه و پیشرفت کشور اقدامات مناسب را انجام دهد و از آنجایی که اعتبارات این دستگاه پاسخگوی تمام نیاز فیزیکی نیست از ظرفیت مشارکت‎های مردمی برای تحقق اهداف مدرسه‎سازی استفاده می‌شود.

وی افزود: آموزش و پرورش براساس اصل 44 قانون اساسی و استفاده از مشارکت بخش خصوصی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه زیرساخت‌های آموزشی اقدامات مناسبی انجام داده است و با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز سرمایه‌گذاری خوبی انجام گرفته است.

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان تصریح کرد: از سال 77 تاکنون بیش از 616 خیر مدرسه‌ساز در سطح استان همدان در امر مدرسه‌سازی مشارکت داشته و در این راستا خیران بیش از 70 میلیارد تومان هزینه کرده‌اند.

وی از ساخت 197 پروژه با بیش از یک‌هزار و 117 کلاس درس از سال 77 تاکنون در سطح استان همدان خبر داد و گفت: از سال 77 تاکنون با کمک خیرین مدرسه‎ساز 121 هزار متر مربع فضای آموزشی در سطح استان ایجاد شده است.

تیموری عنوان کرد: هفدهمین جشنواره خیران مدرسه‎ساز استان همدان 31 اردیبهشت ماه امسال با حضور خیرین فعال در امر مدرسه‎سازی برگزار می‎شود و در این برنامه به دنبال جذب مشارکت بیشتر خیرین در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نوسازی مدارس هستیم.

وی بیان کرد: خیرین در شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‎ساز استان که در سال گذشته برگزار شد ساخت پروژه به میزان 20 میلیارد تومان را متعهد شدند که تاکنون 8 میلیارد تومان از این میزان محقق شده است.

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان افزود: 616 خیر در امر مدرسه‌سازی در استان همدان فعالیت دارند که از این تعداد 147 نفر تنها در امر مدرسه‌سازی فعال هستند و مابقی با اهدای زمین، وجه نقد و مستقلات مشارکت دارند.

وی اظهار داشت: 41 پروژه ورزشی نیمه‌تمام در استان همدان وجود دارد که از این تعداد 9 پروژه مربوط به استخر دانش‌آموزی است که برای تکمیل آنها نیازمند حمایت دولت و خیرین هستیم.تیموری تصریح کرد: بنیاد برکت تاکنون ساخت 6 مدرسه با 35 کلاس درس در استان همدان را تقبل کرده است و  پیگیر هستیم که ساخت 25 مدرسه دیگر ابلاغ شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار