کمبود نیروهای حفاظتی برای صیانت از جنگل‌ها

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان با اشاره به کمبود شدید نیروهای حفاظتی، گفت: باید بکوشیم با استفاده از تجهیزات و فناوری‌های نوین این کمبود نیرو را در مأموریت‌های مختلف یگان جبران کنیم.
کد خبر: ۳۱۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 16 October 2016
سرهنگ «اصغر اکبری» ، با بیان این‌که استفاده از تجهیزات روزآمد باعث موفقیت بیشتر در حفاظت از منابع طبیعی می‌شود، اظهار کرد: یگان‌های حفاظت از منابع طبیعی کشور با استفاده از تجهیزات روزآمد می‌توانند با سرعت عمل و دقت بالاتر در انجام مأموریت‌های خود موفق شوند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان با اشاره به نقش استفاده از تجهیزات و فناوری‌های مورد نیاز یگان‌های حفاظت، تصریح کرد: امروزه روش‌های سنتی و قدیمی حفاظتی کاربردهای لازم را ندارد و امکانات جدید تا حد زیادی توانسته است انجام مأموریت‌های حفاظتی را تسهیل کند.

وی به کمبود شدید نیروهای حفاظتی برای صیانت و پاسداشت از جنگل‌ها و مراتع کشور به خصوص در استان گیلان اشاره کرد و گفت: بسیاری از نیروهای سخت‌کوش و با تجربه یگان حفاظت در سال‌های اخیر به افتخار بازنشستگی نایل آمده و متأسفانه به تعداد لازم جایگزینی صورت نگرفته است، از این‌رو باید بکوشیم ضمن بهره‌مندی از توانایی‌های مردم طبیعت‌دوست با استفاده از لوازم و تجهیزات و فناوری‌های نوین این کمبود نیرو را در مأموریت‌های مختلف یگان به ویژه در بخش پیشگیری جبران کنیم.

اکبری از برگزاری کارگاه آموزش ارتباطات رادیویی برای پاسداران انفال خبر داد و خاطرنشان کرد: این کارگاه با هدف ارتقای کمی و کیفی در استفاده بهینه از تجهیزات مخابراتی رادیویی(بیسیم) با حضور بیش از 60 تن از نیروهای یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان برگزار شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار