رشد ۱۹ درصدی اعتكاف در مازندران

کد خبر: ۳۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 03 May 2015
 مسئول تشکل های دینی مازندران با اشاره به اینکه ۶۰ درصد معتکفین این استان، جوان ها هستند، گفت: ۲۴ هزار و ۶۰ نفر در مراسم معنوی سال جاری شرکت کردند.

سید کریم صادق نیا، مسئول تشکل های دینی مازندران، امروز به خبرگزاری شبستان در ساری گفت: 24 هزار و 600 نفر در 290 مسجد استان معتكف شدند.

 وی با اشاره به رشد 19 درصدی تعداد معتکفین استان، تصریح کرد: 19 هزار و 586 نفر در سال گذشته، در مراسم معنوی اعتکاف شرکت داشتند.

 صادق نیا با اشاره به اینکه 60 درصد معتکفین مازندرانی، جوان هستند، اظهار کرد: بابل با 46 مسجد، بیشترین تعداد معکتفین را در سال جاری به خود اختصاص داد.

 وی بیان کرد: لوح تقدیر به تمام معتکفین مازندرانی با امضاء نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار و رییس اداره کل تبلیغات استان، اهداء می شود.

 

صادق نیا با اشاره به استقبال بیشتر بانوان از مراسم اعتکاف، ابراز کرد: جزوه و کتاب احکام اعتکاف وكتاب 3 قدم مانده تا صبح به تعداد دو هزار جلد بین معتکفین توزیع می شود.

 

وی گفت: برگزاری مسابقه عکس اعتکاف با مشارکت حوزه هنری مازندران، سخنرانی با حضور آیت الله توکل و حجت الاسلام جویباری از اساتید حوزه علمیه قم، پخش بروشور خاطرات متکفین از جمله برنامه های دیگر برای معتکفین است.

 

صادق نیا اظهار کرد: اعتکاف، مراسمی معنوی و پرفیض است که  معتکفین با رویکرد جدید به دعا در این مراسم شرکت می کنند و با خدا به راز و نیاز می پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار