امروز صورت گرفت

برگزاری اردوی آموزشی اتحادیه و شرکت‌های تعاون روستایی خوزستان در قزوین

اردوی آموزشی و بازدید جمعی از مدیران عامل و هیأت مدیره اتحادیه و شرکت‌های تعاون روستایی استان خوزستان از توانمندی‌های شبکه تعاون روستایی استان قزوین امروز صورت گرفت.
کد خبر: ۲۹۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 05 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، اردوی آموزشی و بازدید جمعی از مدیران عامل و هیأت مدیره اتحادیه و شرکت‌های تعاون روستایی استان خوزستان از توانمندی‌های شبکه تعاون روستایی استان قزوین ظهر امروز صورت گرفت.

رئیس اداره آموزش سازمان تعاون روستایی استان قزوین در این دیدار اظهار کرد: تشکل‌های روستایی و کشاورزی این استان توزیع انواع بذرهای اصلاح شده، تهیه و توزیع نهاده‌های دامی و کود شیمیایی، استفاده از طرح‌های تولید، فرآوری و ایجاد بازار نهاده‌‌ها در هر شهرستان را بر عهده دارد.

کرم عباسی تصریح کرد: هدف از این بازدید بررسی فعالیت‌ها و توانمندی‌های سازمان تعاون روستایی استان قزوین و ارائه راهکارهای کاربردی برای توسعه و تقویت تعاونی‌های روستایی بود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از راه‌اندازی کارخانه تمام اتوماتیک خوراک دام اتحادیه دامداران استان قزوین با ظرفیت تولید 90 تن در روز، در حال حاضر فعالیت گسترده‌ای در زمینه تولید کنسانتره مناسب و توزیع آن بین دامداران صنعتی و سنتی این استان قزوین انجام می‌شود.

رئیس اداره آموزش سازمان تعاون روستایی استان قزوین فعالیت‌های عمده اتحادیه دامداران را طرح ثبت مشخصات و رکوردگیری دام اصیل، طرح اصلاح نژاد دام سنگین و سبک روستایی، ارائه خدمات فنی در دامداری‌ها، آمیخته‌گری گاو بومی، بیمه‌گری دام، آزمایشگاه شیر و تغذیه، تولید انواع کنسانتره دامی، فعالیت‌های اصلاح نژادی و غیره عنوان کرد.

گفتنی است در این بازدید مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره اتحادیه و شرکت‌های تعاونی روستایی استان خوزستان از کارخانه خوراک دام چوبیندر، اتحادیه دامداران استان قزوین بازدید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار