واعظی: فعالیت های عمرانی گسترده در کشور آغاز شده است

وزیر ارتباطات و فناوری با بیان اینکه هم اکنون فعالیت های عمرانی گسترده در کشور آغاز شده است، گفت: رمز آبادانی مملکت با صمیمت و تلاش همه جانبه مردم محقق می شود.
کد خبر: ۲۸۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 25 August 2016
محمود واعظی روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی تصفیه خانه شیروان با بیان اینکه ایران نیازمند توسعه است، اظهار کرد: نقش دولت، حمایت و سیاستگزاری است و این فرهنگ را باید در جامعه نهادینه کرد.
وی با بیان اینکه ما اعتقاد داریم کل ایران مربوط به ما است گفت: هر کس در هر جایی که بتوان خدمت کند اجرش را از خداوند خواهد گرفت.
وی افزود:طرح تصفیه خانه فاضلاب شیروان کار بسیار مناسب و خوبی است و همچنین سرمایه گذاری خوبی نیز در آن انجام شده است که با قی مانده امور در مدت دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه استانداری فعال برای خراسان شمالی تعیین کردیم افزود: برای توسعه استان همه مسوولان باید تلاش کنند.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین به کمبود آب در این شهر اشاره کرد و گفت: 300 لیتر در بخشی از شهرستان به سمت کشور همجوار می رود که باید مهار شود.
عبدالرضا عزیزی همچنین از روند کند عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان انتقاد کرد و گفت: دولت را باید در راستای اجرای طرح ها کمک کنیم.
وی اظهار کرد: مهار کامل هدر رفت آب از شیروان به کشور همسایه، شتاب بخشی نیروگاه سیکل ترکیبی و طرح اکو اگر حمایت شوند اتفاقات خوبی در شیروان رخ می دهد و شاهد رشد و تحول خواهیم بود.
وی با بیان اینکه در این دولت همه تلاش می کنند افزود: تنها عده کمی هستند که دولت و حکومت به آنان اطمینان کرد اما وام ها و حقوق های نجومی برداشتند.
وی افزود: نباید این ها را به حساب دیگران بگذاریم زیرا که بیش از 99 درصد دولت مردان برای خدمت رسانی تلاش و کوشش می کنند.
وی با بیان اینکه تلاش ها موجب شده است که جزء 10 کشور برتر باشیم افزود: دولت مردان را حمایت خواهیم کرد.
در چهارمین روز از هفته دولت با حضور وزیر ارتباطات و فناوری، امام جمعه، فرماندار شیروان و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی 83 طرح عمرانی خدماتی در شیروان رونمایی شد.
شهرستان 157 هزار نفری در 60 کیلومتری شرق بجنورد واقع است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار