آغاز بهره برداری از چاه گازی شماره ۷۱ خانگیران سرخس

با حضور معاون استاندار خراسان رضوی چاه گاز شماره 71 شرکت بهره برداري نفت وگاز شرق در مخزن گاز ترش (مزدوران)، به صورت رسمی افتتاح و در مدار توليد قرار گرفت.
کد خبر: ۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲ 04 February 2015

به گزارش تابناک، به مناسبت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و پس از انجام موفقیت آمیز مراحل تست و برداشت گاز از چاه شماره ۷۱ در راستای حفظ توان تولید و تضمین حداکثر گاز مورد نیاز خوراک پالایشگاه شهید هاشمی نژاد سرخس و در شرایط اضطراری زمستان ۹۳، این چاه با حضور معاون استاندار خراسان رضوی و مسئولان شهرستان سرخس به صورت رسمی افتتاح و در مدار تولید قرار گرفت.

هزینه کل این پروژه با تولید روزانه یک و نیم میلیون متر مکعب گاز بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان بوده است.

در راستای هدف مدیریت غیر متمرکز و به منظور نیل به بهره وری بیشتر از طریق نزدیک کردن مدیریت اجرایی به محل کار و همچنین انجام وظیفه اصلی و امکان بهره گیری از حداکثر توانمندی های موجود ، شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق ( سهامی خاص ) در تاریخ ۱۳۷۷/۰۹/۱۱ با شماره ثبت ۱۴۵۹۲۱ براساس بند (الف) ماده ۵ اساسنامه شرکت ملی نفت ایران و به عنوان یکی از شرکت های فرعی شرکت ملی نفت ایران تاسیس شد .

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق با تولید روزانه ۶۱ میلیون مترمکعب گاز، تامین کننده گاز ۶ استان شمال و شمال شرقی کشور در بخش خانگی و صنعتی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار