با حضور استاندار گیلان؛ فرماندار جدید شهرستان شفت معرفی شد

کد خبر: ۲۸۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹ 21 August 2016
تابناک / فرماندار جدید شهرستان شفت با حضور استاندار گیلان و برخی از مسئولان استانی و اعضای شورای اداری این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدرضا محسنی» عصر شنبه در سالن میرزای شفتی فرمانداری شهرستان شفت با حضور محمدعلی نجفی استاندار گیلان و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

محسنی در این مراسم با بیان اینکه نگاه راهبردی در حوزه مدیریت سیاسی و اجرایی شهرستان دارد، افزود: فردی که به عنوان فرماندار در شهرستان پرچم دولت را به دست می گیرد باید با اعتقاد به اندیشه عتدال به دنبال رفع مشکلات مردم و برنامه های مناسبی برای توسعه و شکوفایی شهرستان ارائه دهد.

فرماندار شفت با اشاره به بهره گیری از پتانسیل های علمی و صنعتی، گردشگری، کشاورزی و... این شهرستان، گفت: برای توسعه و رشد شفت و ارتقای سطح شاخص های برخورداری از همه تجربیات استفاده می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان شفت پتانسیل انجام فعالیت های بیشتر در حوزه های  مختلف را دارد، تصریح کرد: این شهرستان اندیشمندان بسیاری در بخش های مختلف به استان و کشور معرفی کرده که امروز می توانیم از ظرفیت آنها بهره ببریم.

محسنی ادامه داد: مهمترین راهکار کمک به دولت این است که زمینه های امید را در جامعه به وجود آورده و این نیز منوط به فعالیت بیشتر و خدمت گذاری مضاعف تر به جامعه است.

به گفته این مسئول وجود تعامل و همکاری میان دستگاه های اجرایی یکی از عوامل کسب موفقیت و ایجاد رشد و توسعه در سطح شهرستان است.

مردم خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان هستند

در ادامه این مراسم امام جمعه شفت نیز به معیارهای عزل و نصب های در نظام اسلامی اشار و اظهار کرد: حسن سابقه، تجربه کاری، حجب و حیای اخلاقی و دارای خانواده اصیل بودن از دیدگاه امام علی (ع) مهم ترین معیارهای عزل و نصب در حکومت اسلامی است.

حجت الاسلام سید عبدالله هاشمی با بیان اینکه امروز به برکت وجود نظام اسلامی در عزل و نصب ها به این معیارها توجه می شود، گفت: مطمئنا فردی که مسئولیتی را می پذیرد باید خود را برای محدودیت های آن نیز آماده کند.

وی به وجود برخی مشکلات در شهرستان شفت اشاره و خاطرنشان کرد: مردم خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام همانند مصلای شهرستان هستند.

امام جمعه شفت برضرورت توجه مسئولان استانی و شهرستان به خواسته و نظر مردم تأکید کرد و افزود: رسیدن به توسعه و رشد بدون وجود تعامل و همکاری غیرممکن است.

در پایان این مراسم طی حکمی از تلاش ها و زحمات یونس محمودی فرماندار سابق شفت تشکر و محمدرضا محسنی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار