۳۴ کانون مسجد لرستان مجری طرح قرآنی ۱۴۵۰

طرح قرآنی ۱۴۵۰ امسال برای دهمین سال متوالی و در هزار و چهارصد و پنجاهمین سال نزول قرآن کریم با محوریت سوره مبارکه «حدید» برگزار می‌شود که در لرستان ۳۴ کانون فرهنگی و هنری مساجد مجری اجرای این طرح هستند.
کد خبر: ۲۷۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 08 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در رابطه با طرح قرآنی ۱۴۵۰، گفت: این طرح شامل روخوانی، روان‌خوانی، مفاهیم و حفظ سوره مبارکه «حدید» است که یکی از طرح‌های ارزشمند رسانه ملی و با مشارکت دستگاه‌های قرآنی کشور در تابستان در سطح مساجد اجرایی می‌شود.
وی تشویق و ترغیب عموم علاقه‌مندان جهت پرداختن به امر حفظ آیات قرآن کریم، به‌عنوان یک ارزش اسلامی، ترویج «باورها» و «رفتارها» جهت تحقق شعار سال و زمینه‌سازی جهت دستیابی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن را از اهداف طرح قرآنی ۱۴۵۰ برشمرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان به تعداد جلسات طرح اشاره و عنوان کرد: مباحث این طرح در ۱۶ جلسه حضوری و در ۳۲ ساعت آموزش داده می‌شود که ۱۴ جلسه شامل محتوای آموزشی و یک جلسه مرور درس‌ها و یک جلسه آزمون سراسری طرح است.
موسوی اظهار کرد: این طرح در دو هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد کشور اجرا می‌شود که در لرستان نیز ۳۴ کانون فرهنگی و هنری مساجد مجری اجرای این طرح قرآنی هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار