نمایشگاه دستاوردهای مشاغل خانگی بانوان ‌در لارستان برگزار می‌شود

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مشاغل خانگی بانوان و دانش‌آموزان به‌مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲ 03 February 2015

مهناز طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم،بابیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای مشاغل خانگی بانوان و دانش‌آموزان لارستانی از تاریخ 14 تا 17 بهمن‌ماه در لار برگزار می‌شود، اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند در دو نوبت صبح و عصر از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی بابیان اینکه در این نمایشگاه کالاهای دست‌ساز هنرمندان در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، افزود: هنرمندان بسیاری در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی به‌صورت آزاد در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

طاهری به ظرفیت‌های قابل‌توجه حوزه صنایع‌دستی در اشتغال آفرینی به‌ویژه برای بانوان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در طول چند سال اخیر فرصت‌های شغلی جدید در حوزه صنایع‌دستی استان فارس ایجاد شده است که بخش عمده‌ای از آنها را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی حوزه صنایع‌دستی را یکی از مهم‌ترین حوزه‌های اشتغال‌زا به‌ویژه در استان فارس دانست و گفت: اشتغال‌زایی در حوزه صنایع‌دستی با سرمایه اندک امکان‌پذیر است و مانند بسیاری از صنایع سرمایه‌گذاری کلان نمی‌خواهد، ضمن اینکه می‌تواند برای تعداد زیادی از افراد و به‌ویژه بانوان اشتغال‌آفرینی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار