دستگیری قاچاقچی حرفه‎ای مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری قاچاقچی حرفه‎ای مواد مخدر و کشف 9 کیلوگرم هروئین در همدان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 13 July 2016
فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری قاچاقچی حرفه‎ای مواد مخدر و کشف 9 کیلوگرم هروئین در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، سردار حاجی‌محمد مهدیان نسب اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از استان البرز به همدان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اجرای ایست و بازرسی و کنترل اطلاعاتی محورهای مواصلاتی استان را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: این اقدام در تمام محورها به ویژه محور همدان به ملایر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان ملایر انجام شد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: با توجه به ارائه اطلاعات تکمیلی توسط منابع خبری، سوژه مورد نظر در محور همدان ـ ملایر نرسیده به جوکار شناسایی و توقیف شد.

این مسؤول با بیان اینکه در بازرسی از خودروی این متهم مقدار 9 کیلوگرم هروئین کشف شد، گفت: در این رابطه یک نفر قاچاقچی مواد مخدر را نیز دستگیر کردیم.

مهدیان‎نسب با تقدیر از مشارکت مردم با ناجا در اجرای طرح‎های مختلف انتظامی اظهار کرد: همکاری و همدلی مردم با پلیس یکی از پایه‎های اساسی و تاثیر گذار در امر مبارزه با مواد مخدر است.

وی افزود: به طور حتم تقویت این موضوع می‎تواند قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارد و فضای امن و سالمی را در جامعه ایجاد کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار