روز جهانی قدس روز فریاد رهایی مردم مظلوم فلسطین از چنگال مستکبران است

کد خبر: ۲۵۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 01 July 2016


روز جهانی قدس روز فریاد رهایی مردم مظلوم فلسطین از چنگال مستکبران جنایتکار و روز مقابله مستضعفین با مستکبران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، اداره کل آموزش و پرورش استان البرز بیانیه‌ای را همزمان با روز قدس صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس روز فریاد رهایی مردم مظلوم فلسطین از چنگال مستکبران جنایتکار و روز مقابله مستضعفین با مستکبران است. روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است .

این بیانیه می‌افزاید: امروزه جهان اسلام به ویژه کشورهای خاورمیانه از فلسطین گرفته تا یمن شاهد دسیسه‌های رژیم غاصب صهیونیستی و سیاست‌های غلط کشورهای منطقه و مرتجع عربی و جریان‌های تروریستی تکفیری است که باعث به خاک و خون کشیده شدن انسان‌های بی گناه گردیده و سکوت جوامع بین‌المللی، منجر به شعله‌ور شدن آتش فتنه توسط رژیم غاصب صهیونیستی و جریان‌های تکفیری شده است. چنین فجایعی امروز این فرصت را به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی که منشاء اصلی بحران در منطقه و تهدیدکننده واقعی امنیت و صلح جهانی است داده تا بدترین شرایط را در فلسطین، عراق، لبنان، سوریه و یمن به وجود آورد و موجب آواره شدن چندین میلیون انسان بی‌گناه شود.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: ما فرهنگیان و دانش‌آموزان استان البرز در سالروز جهانی قدس، ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور و همگام با مردم ولایتمدار و شهید پرور استان با مشت‌های گره کرده، ندای الله اکبر سر داده و آزادی قدس شریف را سر خواهیم داد و بدین وسیله از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌داران استان دعوت می‌نماییم با حضور شکوهمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار