نظام اقتصادی کشور نیاز به شفاف‌سازی دارد

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: حقوق‌های نجومی که هم‌اکنون به شکلی نگران‌کننده و دلهره‌آور افشا شده حاصل نبود شفافیت در نظام اقتصادی است.
کد خبر: ۲۵۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 28 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، محمد دهقان با بيان اين مطلب، اظهار كرد: موضوع حقوق‌های نجومی باید از مواضع مختلف مورد بررسی قرار گیرد و یکی از چالش‌هایی که برای این مسئله مطرح می‌شود این است که چگونه مسئولان کشوری از چنین موضوعی خبردار نشده‌اند.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات در این حوزه آثار زیادی ندارد زیرا موضوع حقوق‌های نجومی مربوط به امروز و دیروز نبوده و در یک بازه زمانی بلندمدت شکل گرفته است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه وجود دستگاهی ویژه نظارت بر فساد یکی از ملزومات در وضعیت کنونی است، تأکید کرد: البته باید گفت که این دستگاه نباید ساختاری عریض و طویل داشته باشد بلکه باید بسیار چابک و چالاک بوده تا مشکلات این حوزه برطرف شود.

دهقان تأکید کرد: برای مبارزه با فساد باید دستگاهی ایجاد شود تا بتواند کار پلیسی و اطلاعاتی انجام دهد و صرفا همین مسئولیت را داشته باشد و علاوه بر اعلام مشکلات به وجود آمده در دستگاه‌ها امکان عمل در برابر آن‌ها را داشته باشد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تأکید بر اینکه نظام اقتصادی در کشور ما نیاز به شفاف‌سازی دارد، بیان کرد: اگر شفافیت در کشور وجود داشته باشد مشکلاتی از این دسته که به یک‌باره فیش‌های حقوقی نجومی افشا شوند، به‌وجود نمی‌آید.باید دانست حل مشکلات اقتصادی نیاز به درمانی ریشه‌ای و نیازمند یک انقلاب اقتصادی است که اهتمام مسئولان نسبت به آن را می‌طلبد.

منبع: تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار