مدیر پیش‌بینی و هشدار هواشناسی کشور خبر داد

کاهش‌کیفیت هوای‌کردستان از‌بعد ازظهر پنجشنبه

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: با توجه به پیش بینی افزایش سرعت وزش باد و تشکیل توده گرد و خاک بر روی کشور عراق و انتقال شرق سوی آن، از بعد از ظهر روز پنجشنبه و طی روز جمعه در کرمانشاه، ایلام، خوزستان و با شدت کمتر در کردستان پدیده گردوغبار موجب کاهش کیفیت هوا خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵ 15 June 2016

به گزارش تابناک کردستان، احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور در روزهای پایان هفته اظهار کرد: از بعدازظهر روز پنج‌شنبه با ورود موج تراز میانی جو از شمال غرب کشور، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در شمال غرب و بخش‌هایی از غرب کشور آغاز شده و در روز جمعه بر شدت فعالیت این سامانه در شمال غرب کشور افزوده خواهد شد.

وی گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه رخداد پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: با توجه به پیش بینی افزایش سرعت وزش باد و تشکیل توده گرد و خاک بر روی کشور عراق و انتقال شرق سوی آن، از بعد از ظهر روز پنجشنبه و طی روز جمعه در کرمانشاه، ایلام، خوزستان و با شدت کمتر در کردستان پدیده گردوغبار موجب کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار