هشدار هواشناسی نسبت به وقوع سیلاب در گلستان

در این اطلاعیه نسبت به وقوع احتمال سیلاب در سطح استان هشدار داده شده و لازم است که رانندگان هنگام عبور از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.
کد خبر: ۲۴۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 14 June 2016
رئیس پلیس‌ راه فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به هشدار هواشناسی نسبت به بارش شدید باران و احتمال وقوع سیلاب، از رانندگان خواست هنگام عبور در سطح جاده‌ها احتیاط کنند.
سرهنگ علی عبدی اظهار داشت: اداره کل هواشناسی استان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، با ورود سامانه‌ی بارشی از ظهر امروز شاهد بارش باران و لغزندگی سطح جاده‌ها هستیم.
وی افزود: در این اطلاعیه نسبت به وقوع احتمال سیلاب در سطح استان هشدار داده شده که لازم است رانندگان هنگام عبور از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.
رئیس پلیس‌ راه فرماندهی انتظامی استان گلستان با تأکید بر خودداری از توقف رانندگان در حاشیه‌ی رودخانه‌ها، تصریح کرد: به علت بارش شدید باران و لغزنده بودن سطح جاده‌ها، احتمال وقوع تصادف افزایش خواهد یافت.
وی تأکید کرد: رانندگان هنگام تردد، فاصله‌ی طولی را رعایت کنند و از ترمز زدن‌های ناگهانی هنگام رانندگی خودداری کنند.
رئیس پلیس ‌راه فرماندهی انتظامی گلستان، احتباط را شرط اول رانندگی دانست و اظهار کرد: رانندگان در صورت هرگونه ابهام می‌توانند از طریق شماره تلفن 21822294-017 از وضعیت راه‌های استان باخبر شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار