تخریب ساخت و سازهای غیرقانونی در اردبیل

شهردار اردبیل گفت:تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و دیوارکشی‌های غیرقانونی در اطراف شهر اردبیل به سرعت انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۴۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸ 08 June 2016

حمید لطف‌اللهیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: شهرداری در ماه مبارک رمضان درکنار برپایی ایستگاه‌های ارائه افطاری‌های ساده سعی می‌کند بیش از 10 ایستگاه تندرستی را نیز راه‌اندازی کرده و در کنار آن پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهری را نیز آماده حضور هموطنانمان در ساعات بعد افطار نماید.

وی با بیان اینکه در ایستگاه‌های تعبیه شده برنامه‌های مختلف اعم از فرهنگی، هنری، اجتماعی و نشاط‌ آفرین برگزار شده و غرفه‌هایی نیز از صنایع دستی و تولیدات مختلف زنان توانمند این منطقه به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: تمام تلاش و پیگیری‌های ما بر این است تا در قالب این ایستگاه‌ها زمینه‌ مساعدی به‌وجود آید تا هموطنانمان از حال و هوای ماه مبارک رمضان بیشتر و بهتر بهره گرفته و لذت ببرند.

شهردار اردبیل گفت: با توجه به اینکه در این غرفه‌های تندرستی در 10 نقطه از پارک‌های سطح شهر اردبیل برنامه‌های مناسبتی ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، گفت: در این اماکن با عناوین متعدد نظیر تست سلامت، قرائت قرآن، پاسخ به سؤالات شرعی، تغذیه سالم و دیگر خدمات به شهروندان ارائه می‌شود.

تخریب ساخت و سازهای غیرقانونی در اردبیل

شهردار اردبیل در ادامه مصاحبه خود با خبرنگار فارس در اردبیل، افزود: تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و دیوارکشی‌های غیرقانونی در اطراف شهر اردبیل به سرعت انجام می‌شود.

لطف‌اللهیان از برخورد جدی با این ساخت و سازهای غیرقانونی خبر داد و بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا این ساخت و سازها با همکاری مراجع قضایی به‌سرعت تخریب شود.

وی اضافه کرد: ساخت و سازهای غیرقانونی سبب عدم توسعه شهر اردبیل شده و مشکلات متعددی را نیز به بار می‌آورد.

لطف‌اللهیان همچنین به دیدارها و ملاقات مردمی خود در روزهای چهارشنبه در مناطق چهارگانه شهر اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: ‌در این ملاقات‌ها شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با شهرداری می‌پردازند.

وی گفت: شهروندان در دیدارهای خود سعی می‌کنند در کنار طرح پیشنهادی خود پیرامون مسائل مختلف شهری، رفع برخی از مشکلات خود را در ارتباط با اختیارات شهر اردبیل به انجام برسانند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار