باز هم با سیم‌کارت‌ از قهرمان استانی تجلیل می‌شود؟

آرمین تشکری در سال‌های گذشته، به دلیل موفقیت در لیگ جهانی، توسط مسئولان همدان با اهدای یک سیم‌کارت تقدیر شد، مسئله‌ای که حتی در مورد ورزشکاران محلی هم در هیچ کجای ایران رخ نداده است.
کد خبر: ۲۴۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 08 June 2016
مسئولان ورزشی کشور خود را برای تجلیل از والیبالیست‌ها آماده می‎کنند، اما این تجلیل در همدان رنگ و بوی دیگری دارد، زیرا در سال‌های گذشته در این استان از یک ورزشکار به دلیل موفقیت در لیگ جهانی فقط با اهدای یک سیم‌کارت تقدیر شد.

به گزارش فارس، والیبالیست‌های کشورمان موفق شدند بعد از 52 سال جواز حضور در المپیک را به نام خود صادر کنند و همین شد تا المپیک 2016 ریو برای ایرانی‌ها متفاوت باشد.

وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برنامه مفصلی برای تقدیر از بلندقامتان کشورمان دارد و تا قبل از شروع مسابقات جهانی پاداش این عزیزان به حسابشان واریز خواهد شد.

اما در آن سوی میدان، مسئولان ارشد و اجرایی استان‌هایی که نمایندگانی در تیم ملی والیبال دارند آماده هستند تا از ورزشکاران خود تجلیل ویژه کنند تا بلندآوازه کردن نام استان خود را در ورزش دنیا، مرهون زحمات والیبالیست‌ها باشند.

استان همدان نیز در بین 12 بازیکن اعزامی به مسابقات، یک نماینده شایسته داشت، «آرمین تشکری» پسر بلندقامت استان که دوباره با دعوت «لوزانو» به پیراهن تیم ملی رسید.

ملی‌پوشان والیبال به احتمال قوی و قبل از شروع مسابقات لیگ جهانی برای استراحت و دیدار با خانواده‌هایشان، یک یا دو روز را به شهرهای خود بروند.

به همین دلیل مسؤولان استان‌ها آماده می‎شوند تا جوایز و لوح‌های یادبود را نثار مردان والیبالیست ملی‌پوش خود کنند و شاید در بین آنها، سکه، زمین، خودرو، وجه نقد و... با ارزش مادی بالا، انتظار ملی‌پوشان را می‌کشد.

اما شاید تنها نماینده والیبالی پایتخت تاریخ و تمدن استان، برای آمدن به استانش مردد باشد، زیرا خاطره تجلیل از وی، بسیار زشت و البته آزاردهنده بوده است.

آرمین تشکری در سال‌های گذشته، به دلیل موفقیت در لیگ جهانی، توسط مسئولان همدان با اهدای یک سیم‌کارت تقدیر شد، مسئله‌ای که حتی در مورد ورزشکاران محلی هم در هیچ کجای ایران رخ نداده است.

آرمین، بدون شک امروز ستاره درخشان آسمان ورزش استان است، ورزشکاری که یک سهمیه با کاروان همدان در المپیک ریو اضافه کرده است، تشکری در سال‌های اخیر افتخارات زیادی به دست آورده و حالا با رفتن به المپیک 2016، مهر تأییدی می‌زند بر درخشش قابل توصیف خود در عرصه ملی و فراملی.

در این میان انتظار این است تا مسئولان استان به خصوص استاندار و سایر مسئولان ارشد، خارج از نوبت تشکری را مورد حمایت قرار داده و به قول معروف هوای بلندقامت محبوب شهر را داشته باشند تا او با انگیزه‌ای مضاعف مسافر لیگ جهانی و سپس المپیک ریو شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار